Αγαπητοί αναγνώστες είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε ένα ξεχωριστό θέμα τεχνολογίας, που αφορά πιστοποιημένες μετρήσεις για πλαίσια μοτοσικλετών, σκούτερ, μπροστινού πιρουνιού.
Πολλές φορές έχουμε βρεθεί μάρτυρες ύστερα από παρότρυνση γνωστών μας, φίλων μας, προκειμένου να ελέγξουμε μία μοτοσικλέτα που είτε σκέφτονται να προβούν σε αγορά ή να χρειάζεται επισκευή ύστερα από κάποιο ατύχημα από εμπλοκή σε τρακάρισμα.
Μέχρι σήμερα αυτός ο έλεγχος γινόταν οπτικά με την εμπειρία μηχανικών σε συνεργεία, ελέγχοντας βασικά σημεία πάνω στη μοτοσικλέτα.
Βέβαια σε αρκετές περιπτώσεις αυτός ο οπτικός έλεγχος ενδέχεται να μην μπορεί να εντοπίσει προβλήματα που ακόμα και σε ένα πολύ έμπειρο μάτι να μην φαίνονται.
Τώρα έρχεται η πιστοποιημένη εταιρεία Motocert να δώσει τέλος σε αυτό το πρόβλημα δίνοντας ολοκληρωμένες λύσεις με αυτοκινούμενο όχημα μετρήσεων στο χώρο σου ή όπου βρίσκεται η μοτοσικλέτα σου, χωρίς να γίνει καμμία αποσυναρμολόγηση.
Συχνά έχουμε βρεθεί ακόμα και εμείς προσωπικά στο δίλημμα αν μία μοτοσυκλέτα που θέλουμε να αγοράσουμε είναι στραβή;
Αν έχει τρακάρει ; Αν έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα; Αν φτιάχτηκε σωστά; Αν πρέπει να προβούμε στην αγορά της με σκοπό να συμβιώσουμε όμορφα μαζί της.
Σε διάφορες δοκιμές έχουμε εντοπίσει να τραβάει αριστερά ή δεξιά μια μοτοσικλέτα και να πρέπει να οδηγηθεί σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο με καλύμπρα.
Σε αυτή την ανασφάλεια έρχεται να δώσει λύση ο Αντώνης Αραούζος με την κάθετη ολοκληρωμένη αυτοκινούμενη μονάδα του, να βάλει ένα τέλος σε αυτή την ταλαιπωρία, γρήγορα, αξιόπιστα και πάντα με τεκμηριωμένη πιστοποίηση.
Ανάλογα με το το χρειάζεται ένας αναβάτης η Motocert δίνει την λύση που χρειάζεται.
Μία συχνή περίπτωση είναι να χρειάζεται έλεγχος σε μεταχειρισμένη μοτοσικλέτα πριν την αγορά της.
Η μέτρηση μπορεί να γίνει μέσα στο αυτοκινούμενο Van της Motocert σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος κατόπιν συνεννόησης με την ειδική ομάδα του Αντώνη Αραούζου ή στο χώρο που βρίσκεται η μοτοσικλέτα π.χ. γκαράζ, συνεργείο κ.α.
Στον βασικό έλεγχο περιλαμβάνεται : γεωμετρικός έλεγχος πλαισίου, στη γωνία του πλαισίου, στο ίχνος του στη γωνία κάστερ.
Ακολουθεί έλεγχος στο μήκος Α στο υποπλαίσιο και στο μήκος Β στο ψαλίδι.
Το ίδιο γίνεται και στο μπροστινό σύστημα της μοτοσικλέτας αντίστοιχα σε αριστερό-δεξιό καλάμι, καθώς και στο σταυρό τιμονιού.
Μία ακόμη σημαντική περίπτωση είναι ο έλεγχος μετά από εμπλοκή σε ατύχημα που δεν είναι όμως οφθαλμοφανές το βάθος της ζημιάς.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ατυχημάτων που μπορεί να μην έχει στραβώσει καθόλου το μπροστινό σύστημα, και στο πλαίσιο της μοτοσικλέτας να έχει επέλθει αλλοίωση στις εργοστασιακές της μετρήσεις χωρίς να έχει ξεφλουδίσει το χρώμα του πλαισίου.
Έχει συμβεί σε ιδιώτη αναβάτη να πέσει μόνος του χωρίς να εμπλακεί σε ατύχημα με άλλο όχημα, να πάει την μοτοσικλέτα του για έλεγχο στο συνεργείο του, ο μηχανικός του ύστερα από έλεγχο να του λέει ότι δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα, να αναλαμβάνει τελικά τον έλεγχο η Moτοcert και δυστυχώς να υπάρχει απόκλιση 14 χιλιοστών στη γωνία του πλαισίου προς τα πίσω, χωρίς να φαίνεται τίποτα στο μάτι ….!
Εμείς βρεθήκαμε στο συνεργείο του Δημήτρη Β. Παπουτσά στη Κυψέλη, παρακολουθώντας όλη τη διαδικασία ελέγχου, πριν και μετά την τοποθέτηση στην ειδική καλύμπρα του συγκεκριμένου και εξειδικευμένου συνεργείου ευθυγράμμισης μοτοσικλετών, που ήδη έχει συμπληρώσει 105 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα.
Σε συγκεκριμένη μοτοσικλέτα πρώτα έγινε ο βασικός έλεγχος πριν την καλύμπρα και στη συνέχεια εντοπίστηκε το πρόβλημα με το ακριβές σημείο της επέμβασης.
Το πιο σημαντικό όμως στην όλη διαδικασία, είναι το γεγονός ότι ακολουθούν μετά την επιδιόρθωση του πλαισίου για μια ακόμη φορά, οι κατάλληλες μετρήσεις με σκοπό να μην υπάρχουν στο τέλος αποκλίσεις από τα εργοστασιακά δεδομένα του κατασκευαστή της μοτοσικλέτας.
Σε περίπτωση που υπάρχει απόκλιση κατά τη διάρκεια της επισκευής από τις εργοστασιακές μετρήσεις, τότε ξαναγίνεται τοποθέτηση στην ειδική καλύμπρα με σκοπό στα τελικά δεδομένα των μετρήσεων να μην υπάρχουν αποκλίσεις.
Σε ερώτηση μας στον Δημήτρη Παπουτσά κατά πόσο τον βοηθάει στη δουλειά του αυτή η πιστοποιημένη μέτρηση του πλαισίου της μοτοσυκλέτας, μας απάντησε ότι είναι το ιδανικό μέσο πιστοποίησης με ακριβείς μετρήσεις που πιστοποιεί την εργασία του.
Με αυτή τη διαδικασία γλιτώνει άσκοπα λύσε-δέσε όπως χαρακτηριστικά μας δήλωσε και ελέγχεται η εργασία του με ακρίβεια δέκατων του χιλιοστού.
Στο τέλος της όλης διαδικασίας μετά τις επιδιορθώσεις και επεμβάσεις στη καλύμπρα και τον τελευταίο έλεγχο, εκδίδεται το τελικό πιστοποιητικό γεωμετρικού ελέγχου που συνοδεύει τη μοτοσικλέτα, δείχνοντας ότι το συνεργείο ακολούθησε τη σωστή διαδικασία επισκευής του δικύκλου.
Μια ακόμη επισήμανση του Αντώνη Αραούζου και του Δημήτρη Β. Παπουτσά είναι η εξής :
Τα τελευταία χρόνια με την βελτίωση της αναλογίας κιλών/ίππο από τους κατασκευαστές μοτοσικλετών, που συνεχώς μειώνουν το βάρος τους και αυξάνουν τις ιπποδυνάμεις τους, το γεγονός αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, τα πλαίσια να είναι πιο ευαίσθητα, ακόμη και σε κρούσεις με μικρές ταχύτητες που ο κινητήρας όμως έχει αναπτύξει την θερμοκρασία λειτουργίας του και την μεταφέρει εν συνεχεία στο πλαίσιο.
Σε αυτό το φαινόμενο οφείλεται το γεγονός ότι σε πολλές πλέον περιπτώσεις που δεν είναι ορατές οι φθορές, δεν φαίνονται οι ζημιές που δημιουργούνται, για αυτό και η μόνη σίγουρη πιστοποιημένη λύση είναι αυτή που δίνει η κάθετη μονάδα της Μοτοcert.
Κλείνοντας αυτό το τεχνικό αλλά πολύ χρήσιμο άρθρο, αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι με την διαδικασία μέτρησης της Motocert πιστοποιείτε με ακρίβεια η κατάσταση του πλαισίου καθώς και των τμημάτων της μοτοσυκλέτας, του scooter και του παπιού, με βάση τις εργοστασιακές τιμές του κατασκευαστή.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τα αποτελέσματα των μετρήσεων είναι αδιαμφισβήτητα, δεν αλλοιώνονται καθώς προέρχονται από πιστοποιημένα διεθνώς συστήματα μετρήσεων, αφού πρόκειται ακριβώς για το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιείται και στην αυτοκινητοβιομηχανία στο οποίο όμως δεν παρεμβαίνει ανθρώπινο χέρι.
Για όποιον πελάτη θέλει να κάνει τις συγκεκριμένες μετρήσεις και να ελέγξει τη μοτοσικλέτα του μπορεί να βρει πληροφορίες στο www.motocert.gr και https://papoutsasframes.com/
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2205077/motocert-pistopoiimeni-metrisi-plaisioy-motosikleton
B.O.
Πρόσφατα Σχόλια