Με τον Δημήτρη Κορρέ τον αρχιτέκτονα μηχανικό γνωριστήκαμε το 1991.
Αφορμή ήταν ένα γλυπτό μοντέρνας τέχνης μιας γυναικείας φιγούρας, τοποθετημένο με περίτεχνο τρόπο επάνω σε μια εξακύλινδρη CBX.
Αυτό το μοναδικό στον κόσμο δίκυκλο εγκαινίασε πολλές εκθέσεις μοντέρνας τέχνης ανά την υφήλιο.
Ο Δημήτρης λίγο αργότερα χρονικά, κατάφερε και μετέφερε με μεγάλη επιτυχία την εκκλησία των Αγίων Σαράντα στην λεωφόρο Κηφισίας πριν το πλάτανο, όταν θέλησαν να την γκρεμίσουν γιατί στένευε την ομώνυμη λεωφόρο στην διαπλάτυνση της.
Ήταν η πρώτη φορά στην Ελλάδα που ολοκληρωνόταν ένα τέτοιο πολυσύνθετο τεχνικό έργο.
Ακολούθησαν και άλλες τέτοιου είδους αντίστοιχες και πιο σύνθετες μεταφορές κτιρίων, αρχαίων μνημείων, εκκλησιών, τοποθετώντας τον σαν μετρ του είδους με τεράστια εμπειρία στις μετακινήσεις μεγάλων φορτίων με ασύλληπτη ακρίβεια και τρόπο.
Σήμερα μεταφέρει τα ευρήματα του μετρό Θεσσαλονίκης στη στάση Βενιζέλου, με σκοπό και να λειτουργήσει το μετρό αλλά κυρίως να αναδειχθούν τα αρχαία της πόλης.

Αργότερα σαν βοηθός του είχα την μεγάλη τύχη και τιμή να παρακολουθήσω από κοντά την επίλυση ενός πολυσύνθετου προβλήματος, μιας δύσκολης εξίσωσης μεταξύ τροχού και λακκούβας που ο Δημήτρης Κορρές μπόρεσε να λύσει, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μια πρωτοποριακή ανάρτηση με τέτοια εξέλιξη, που στη συνέχεια γέννησε τέσσερα πρωτότυπα οχήματα παντός εδάφους το ένα μετά το άλλο σε σειρά, σε ένα χρονικό βάθος είκοσι χρόνων.

Αυτή η ανάγκη, αυτή η λύση, γέννησε την δημιουργία του πρώτου πρωτότυπου αυτοκινήτου με την ονομασία KORRES Ρ I, με σκοπό να δούμε αν όλη αυτή η ανάρτηση σε αρχικό στάδιο δούλευε.
Και ναι, πράγματι, μετά τις πρώτες δοκιμές φάνηκε η διαφορά σε σχέση με ότι υπήρχε γνωστό μέχρι τότε, σε ότι αφορά την υπέρβαση εμποδίων από ένα τετρακίνητο όχημα σε εκτός και εντός δρόμου διαδρομές.
Η αρχή που είναι το ήμισυ του παντός είχε γίνει.

Στη συνέχεια ακολούθησαν άλλα τρία οχήματα παντός εδάφους το ένα καλύτερο από το άλλο σε σειρά της τελειοποίησης της πατέντας του Δημήτρη Κορρέ.
Και λογικά θα αναρωτηθήκατε ποια είναι και τι μπορεί να κάνει αυτή η ανάρτηση.

Με απλά λόγια πρόκειται για μια μηχανική κατασκευή μιας σύνθετης ανάρτησης, που δρα σε μια παράλληλη αλληλοεξάρτηση μεταξύ της, με συνδυασμό του εμπρός και του πίσω τροχού σε κάθε πλευρά ενός αυτοκινήτου, με ειδικά μοχλικά συστήματα.

Η αρχή λειτουργίας της βρίσκεται στο γεγονός ότι όταν για παράδειγμα βρει ένα εμπόδιο, μια ανωμαλία του εδάφους ο ένας τροχός και αρχίζει να ανεβαίνει, άρα συμπιέζεται ο ένας, τότε ταυτόχρονα ο άλλος που είναι σε παράλληλη σύνδεση μαζί του, αρχίζει να κατεβαίνει, συμπιέζοντας κυριολεκτικά στο έδαφος τον άλλο σε ταίρι του τροχό.

Αυτό το σύστημα λειτουργεί σε κάθε μία από τις δύο πλευρές του οχήματος παράλληλα.

Ταυτόχρονα όμως και οι τέσσερις αυτοί τροχοί μπορούν και συνδέονται όλοι μεταξύ τους, με έναν ακόμη τρόπο.
Σε χιαστή διάταξη σχήματος Χ, με ειδικές αντιστρεπτικές ράβδους, που όλες είναι συνεχώς σε μια αλληλοεξάρτηση με τα τέσσερα μοχλικά των τεσσάρων παράλληλων αναρτήσεων.
Όλα αυτά είναι σε αρμονική λειτουργία και αλληλοεξάρτηση μεταξύ τους, έχουν σαν εκπληκτικό και μοναδικό αποτέλεσμα το αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ να μπορεί να κινηθεί σε παντός είδους έδαφος.

Για αυτό και μπορείς να το οδηγήσεις κάτω υπό οποιεσδήποτε ανωμαλίες που δεν μπορείς να φανταστείς και δεν μπορείς πιστέψτε με, γιατί απλά αυτό το όχημα μπορεί και περνά με τέτοια χαρακτηριστική άνεση, χωρίς να μεταφέρει στην καμπίνα του οδηγού του την όποια ανωμαλία του εδάφους.
Όποια εμπόδια ή κλίσεις και να έχει το έδαφος που μπορείς να ακολουθήσεις χωρίς κυριολεκτικά να σε ενδιαφέρει αν υπάρχει δρόμος ή δεν υπάρχει, αν ακολουθεί γκρεμός ή πλαγιά, ακόμη και αν σταματάει ο δρόμος και αρχίζει ο λόφος ενός βουνού το όχημα του Κορρέ μπορεί να κινηθεί παντού….!

Από όπου μπορεί ή όχι ο ανθρώπινος εγκέφαλος να φανταστεί ότι μπορείς να κινηθείς σε εκτός δρόμου διαδρομή από trial μέχρι σε πίστα ασφάλτινη, το αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ μπορεί να περάσει σαν WRC στο χώμα, σαν αράχνη σε trial κομμάτια και σαν φόρμουλα ένα σε άσφαλτο και πίστα.

Πραγματικά δεν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο κατασκευασμένο όχημα στον πλανήτη, που να τα κάνει όλα εξίσου πολύ καλά με τέτοια χαρακτηριστική άνεση.

Όπως χαριτολογώντας εξηγεί ο Δημήτρης με απλά λόγια σε συνομιλητές του, αναφέρει για το δημιούργημα του ότι μπορεί να κινείται σαν 2CV στο χώμα, σαν Mini Cooper στην άσφαλτο και σαν Ferrari σε πίστα.
Στο σήμερα το KORRES P4 βρίσκεται στην Αμερική με σκοπό να βγει σε παραγωγή εκεί, ενώ ήδη ο Δημήτρης έχει σχεδιάσει μια γκάμα οχημάτων για αναπηρική, αγροτική και στρατιωτική χρήση με πολυμορφικές δυνατότητες, πάντα ως βάση την φοβερή ανάρτηση του.
Δημήτρη σου ευχόμαστε από καρδιάς να τα υλοποιήσεις και να τα δεις να λειτουργούν όλα τα οχήματα σου, βοηθώντας πολύ κόσμο να μπορεί να αξιοποιήσει για καλό σκοπό τις δυνατότητες τους. Β.Ο