To MOTORONE και η VOM βρεθήκαμε στις πιο εμβληματικές ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις, με σκοπό να οδηγήσουμε την χωμάτινη μοτοσικλέτα της DUCATI που δεν είναι άλλη από τη DESERT X RALLY οδηγώντας την στα όρια.
Η Ducati με τη νέα Desert X Rally εξέλιξε την βασική έκδοση της Desert, αφιερώνοντας την σε αυτούς τους μοτοσικλετιστές, που τους έλκει η εκτός δρόμου οδήγηση μαζί με τις προκλήσεις που αυτή γεννά στις πιο απαιτητικές και πιο δύσκολες χωμάτινες διαδρομές του κόσμου.

Διαβάστε το σχετικό άρθρο:  “Με την Ducati Desert X Rally σε εμβληματικές ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 (+video) – motorone.gr

Δείτε το σχετικό βίντεο:
Με τη Ducati Desert X στις Ειδικές του ΕΚΟ Rally Acropolis – YouTube

Για αυτό και εμείς την οδηγήσαμε στο όριο, πιέζοντας την μέσα στις πιο εμβληματικές διαδρομές του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και σας μεταφέρουμε όλες τις εντυπώσεις μας.
Όπως όλες οι Ducati η νέα Desert X Rally έχει ένα μοναδικό και ξεχωριστό στυλ σχεδίασης. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στα νέα γραφικά της, που είναι τυπωμένα σε ενισχυμένο PVC αυτοκόλλητο για μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση.

Όπως την κοιτάζεις, με την πρώτη ματιά, ξεχωρίζουν οι νέες χωμάτινες αναρτήσεις της Kayaba με τις μεγάλες διαδρομές τους εμπρός και πίσω, το μπροστινό ψηλό μαύρο φτερό της τύπου enduro, το σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins.

Αυτός ο τεχνικός της εξοπλισμός που οι Ιταλοί μηχανικοί τοποθέτησαν επάνω της, κάνει τη Rally Desert X μια πραγματική μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου.Το ψηλά τοποθετημένο εμπρός φτερό εγγυάται λειτουργικότητα ακόμη και σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες εδάφους, οι αναρτήσεις εμπρός με 250 χιλ. διαδρομή με πιρούνι τύπου cartridge και το μονό πίσω αμορτισέρ με μεγαλύτερο έμβολο των 46 χιλ. με διαδρομή και εδώ στα 240 χιλ. προέρχονται από τον κόσμο του motocross και επιτρέπουν στον αναβάτη της να ξεπερνάει κάθε εμπόδιο,

Συνολικά η μοτοσικλέτα με αυτή την αύξηση στις διαδρομές των αναρτήσεων μεγάλωσε το ύψος της από το έδαφος κατά 20 χιλ, αλλά και το ύψος της σέλας της. Ενώ και οι νέοι τροχοί της, 21″ και 18 ” είναι εφοδιασμένου με τα αγωνιστικά στεφάνια της Excel Takasago και τις ενισχυμένες ακτίνες τους, φορώντας ότι πιο κορυφαίο σε σύνολο υπάρχει, ειδικά για εκτός δρόμου αγωνιστική χρήση, κάνοντας τη Rally μια ασταμάτητη μοτοσυκλέτα σε κάθε τύπο εδάφους. Αυτές οι λύσεις μαζί με την προστατευτική ποδιά της, που είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, το πεντάλ ταχυτήτων και το πίσω λεβιέ του φρένου από αλουμίνιο ergal, προσδιορίζουν αναμφίβολα τη Desert X Rally ως μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να αντιμετωπίσει τις πιο ακραίες περιπέτειες και συνθήκες.

Παραλαμβάνοντας την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα από την φιλόξενη επίσημη Ελληνική αντιπροσωπεία της Ducati στο μυαλό μας είχαμε μια δύσκολη και άκρως απαιτητική δοκιμή. Εν όψη του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θέλαμε να την οδηγήσουμε μέσα στις πιο επίπονες, δύσκολες και άνυδρες ειδικές του εθνικού μας αγώνα στη Στερεά Ελλάδα.

Πριν το συγκεκριμένο οδοιπορικό μας για το ραντεβού μας στις Ακροπολικές ειδικές, αφιερώσαμε μια ημέρα κάνοντας 240 χωμάτινα χιλιόμετρα στήνοντας στα μέτρα μας τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα. Ξεκινώντας πολύ πρωί από την Πάρνηθα πήραμε τα βουνά από Αυλώνα με κατεύθυνση βόρεια προς Δερβενοχώρια.
Από εκεί πάντα κινούμενοι επάνω σε χωμάτινο έδαφος παράλληλα με το κανάλι του Μόρνου, ρυθμίσαμε πιέσεις στα ελαστικά Scorpion Rally STR της Pirelli, ρυθμίσαμε τις αναρτήσεις σε πιο σκληρή συμπίεση και πιο αργή επαναφορά σε παράλληλη συνδυασμένη κίνηση και των δύο.

Ενώ δεν έλλειψε και η πιο σφιχτή ρύθμιση του σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins. Περάσαμε το ύψος της Θήβας φτάνοντας μέχρι το αρχαίο μνημείο της μάχης στα Λεύκτρα, όπου οι Θηβαίοι μαχητές νίκησαν τους Σπαρτιάτες πολεμιστές με μια νέα σχεδίαση της φάλαγγας τους από τον κορυφαίο δημοκράτη στρατηγό Επαμεινώνδα το 371 Π.Χ.
Άλλωστε ότι και αν θέλεις να κάνεις στη ζωή σου για να το πετύχεις πρέπει πρώτα να το σχεδιάσεις και να το δοκιμάσεις πριν τη μάχη.
Εμείς από τη δική μας πλευρά πριν τη μάχη των ειδικών διαδρομών του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δοκιμάσαμε και στήσαμε με επιτυχία την μοτοσικλέτα μας. Όλα ρυθμισμένα στην εντέλεια και επιστροφή προς τη βάση μας από την ίδια διαδρομή, αντίθετα όμως τώρα προς Αθήνα.

Φτάνοντας στη Θήβα στο ύψος του στρατοπέδου με κατεύθυνση προς Νεοχωράκι μπαίνουμε στην Ειδική της Θήβας μήκους 20.95 χιλιομέτρων. Η ειδική είναι με καλό χώμα πατημένη, τεχνική μεν γρήγορη δε….! Κινούμαστε έχοντας 2η με 3η σχέση αρχικά στο κιβώτιο και παίζουμε με το γκάζι στο δεξιό καρπό, έχοντας τη χαρτογράφηση Rally με max δύναμη από τον κινητήρα. Οι στροφές μπροστά μας είναι με ανοικτές καμπές και γρήγορες, με το μπροστινό να βιδώνει κυριολεκτικά στο χώμα, ενώ το πίσω μέρος να ακολουθεί την πορεία του κινητήριου τροχού μας με τις ατελείωτες ελεγχόμενες πλάγιο ολισθήσεις μας. Πανδαισία όλων των οδηγικών αισθήσεων μας με την παραγωγή αδρεναλίνης να κυλάει από τον εγκέφαλο στις φλέβες μας.

Τερματίζοντας την ειδική μπαίνουνε πάλι παράλληλα στο κανάλι του Μόρνού προς Τανάγρα, Άγιο Θωμά , Αυλώνα , Άγιο Μερκούρι , τέως Βασιλικά κτήματα
Στη βάση μας πλέον ακολουθεί σχολαστικό πλύσιμο της μοτοσικλέτας και τσεκάρισμα διαφόρων σημείων. Όλα υπό έλεγχο για την συνέχεια της απαιτητικής δοκιμής μας.
Παράλληλα ετοιμάσαμε και τον εξοπλισμό μας σε ένδυση με ρούχα της ACERBIS με μπότες παντελόνι, κάλτσες, μπουφάν DAINESE διάτρητο, και επί κεφαλής το κορυφαίο κράνος της ARAI το ολοκαίνουργιο μοντέλο διπλής χρήσης που δεν είναι άλλο από το TOUR X-5.

Την επόμενη ημέρα ξεκινώντας αξημέρωτα έχουμε κατεύθυνση προς Μπράλο. Με την ανατολή του ήλιου και θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 13 βαθμούς Κελσίου βρεθήκαμε στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας και συγκεκριμένα στο χωριό Ελευθεροχώρι στο βουνό σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο ανάμεσα στα έλατα, προκειμένου να κάνουμε την ομώνυμη ειδική.
Έχοντας μελετήσει πολύ καλά το road book του φετινού Ακρόπολις που μας προμήθευσε η αλυτάρχης του εθνικού μας αγώνα η κ. Πασσαλή μπαίνουμε στην ειδική.
Οδηγώ σβέλτα έχοντας διαλέξει το πρόγραμμα Enduro από τους έξι διαφορετικούς χάρτες της Χ. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν στο ψηφιακό έγχρωμο καντράν και μαζί η αδρεναλίνη μας.
Όλα λειτουργούν άψογα, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο της Χ από χωροδικτύωμα με ενεργό σημείο του το πάνω μέρος του κινητήρα της, είναι στιβαρό και άκαμπτο.
Οι αναρτήσεις της Desert X αποσβένουν τα πάντα στο πέρασμα μας και οι τροχοί της αντέχουν τις αμέτρητες πέτρες και το κακοτράχαλο έδαφος.
Αν και έχει περάσει γκρέιντερ στη διαδρομή και είναι όμορφα στρωμένη, τα εμπόδια είναι πολλά. Τόσο το πιρούνι όσο και το πίσω αμορτισέρ στην πραγματικότητα έχουν τις ίδιες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στις επαγγελματικές μοτοσικλέτες enduro και motocross. Στο εμπρός μέρος έχουν τοποθετηθεί νέες πλάκες ειδικού κράματος αλουμινίου πιο ελαφριές και πιο άκαμπτες.

Αυτό που παίρνει εξίσου άριστα όμως είναι το quick shifter που είναι εφοδιασμένη και η Rally X κάνοντας τις αλλαγές ταχυτήτων κυριολεκτικά παιχνίδι, γεγονός που μας βοήθησε πάρα πολύ.
Τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται με μια πολύ μαλακή αίσθηση, κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο, άρα και γρήγορες επιλογές γραμμών στη διαδρομή.
Τα χιλιόμετρα στα ανοικτά κομμάτια της ειδικής ανεβαίνουν πολύ σε τριψήφια νούμερα και όπως φτάνουμε σε κλειστές στροφές εκεί στα φρένα νιώθεις την αδράνεια του βάρους της. Τα 203 στεγνά κιλά της, με το όμορφο και εργονομικό ρεζερβουάρ χωρητικότητας 21 λίτρων σε καύσιμα, συν τα λιπαντικά της κάνουν ένα σύνολο περίπου στα 225 κιλά.

Τότε είναι που αναλαμβάνουν τα μπροστινά φρένα με τις κορυφαίες δαγκάνες της Brembo. Είναι δυνατά , προοδευτικά και άκρως αποτελεσματικά. Χρησιμοποιούμε ελεγχόμενα και το πίσω φρένο για να πλάγιο ολισθίσουμε γλυκά και όμορφα. Στιγμιαία φαντάζομαι τα αγωνιστικά τετράτροχα τελευταίας γενιάς και ανατριχιάζω….! Περνάω με τη Desert X μέσα από τα ψηλά έλατα με μεγάλες ταχύτητες χωρίς φυσικά τον όγκο ενός αυτοκινήτου. Αυτοί οι οδηγοί τη ψυχή και τι σθένος έχουν ….! Θα μου πείτε έχουν πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα και ένα κλωβό ασφαλείας με ότι πιο κορυφαίο σε αντοχή, με ενισχυμένα υλικά και συνεχή εξέλιξη. Αυτό άλλωστε προσφέρουν οι αγώνες αγαπητοί φίλες και φίλοι. Ας μην αναφερθούμε στους παλαιότερους οδηγούς αγώνων με κάτι καρύδια που έξυναν τη γη….! Ας είναι …!
Το πίσω μέρος της RALLY μοτοσικλέτας μας αποτελείται από ένα ψαλίδι αλουμινίου τοποθετημένο σε διαφορετικό σημείο στήριξης από την αδερφή της Desert X. Οι νέες αναρτήσεις της βοήθησαν ακόμα σε ένα επιπλέον σημείο όπου με την μεγαλύτερη διαδρομή τους αυξήθηκε η συνολική απόσταση από το έδαφος, η οποία τώρα είναι στα 280 χιλ. ξεπερνώντας ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια. Εμείς στην πορεία μας συναντήσαμε πολλά από αυτά αλλά τα περάσαμε επιτυχώς.

Φτάνοντας στο τελείωμα της ειδικής περνάμε βορειοδυτικά με ένωση από ασφάλτινο τώρα έδαφος για μια κορυφαία ακόμη ειδική αυτή της Άνω Παύλιανης. Μέσα πλέον στον Εθνικό Δρυμό της Οίτης, βρισκόμαστε σε μια τοποθεσία που την αγαπάω πάρα πολύ. Από την προετοιμασία μας πριν το νικηφόρο RALLY DAKAR του 2003 την είχα εντάξει στην προπόνηση μου μέχρι το Αντίριο.
Φτάνοντας στα Πυρά του Ηρακλέως, πάνω από το χωριό Κουμαρίτσι, έχουμε μια μικρή ανασυγκρότηση. Μειώνω λίγο ακόμα την πίεση του πίσω ελαστικού. Ετοιμαζόμαστε για την πολύ γρήγορη ειδική των 22.47 χιλιομέτρων, που είναι αρκετά πιο φαρδιά σε σχέση με την προηγούμενη και στα τελειώματα της πατημένη με αλλεπάλληλες κατηφορικές φουρκέτες.

Μετράω αντιπστροφα 3…2…1…Go ….! Παίρνω εκκίνηση. Έδαφος σκληρό από την παρατεταμένη ανομβρία και έχοντας τρίτη σχέση στο κιβώτιο η ταχύτητα μας είναι ξανά μεγάλη. Σε πολλά σημεία έχει τόση σπαρμένη πέτρα που αναρωτιέμαι μετά τα πρώτα 10 πολύ γρήγορα αυτοκίνητα πως θα μεταμορφωθεί προς το χειρότερο εννοείται η ειδική. Η θέση οδήγησης της X RALLY με την εργονομία της στις γωνίες των χεριών και των ποδιών του αναβάτη είναι και αυτή πολύ καλή. Ο φίλος και συναθλητής μας από τον αγώνα μας στο Dakar του 2004 Matteo Graziani που έχει αναλάβει εδώ και αρκετά χρόνια την εξέλιξη της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας, βοήθησε με την πείρα του τα μέγιστα σε αυτό το τομέα.
Μια ακόμη μεγάλη βοήθεια επιτρέψτε μου να πω έχουμε από τον κινητήρα της Ducati. Πρόκειται για μια εξέλιξη για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα από τον V2 Testastretta με σύστημα desmo, πατέντα της Ιταλικής εταιρείας, με χωρητικότητα στα 937 κ.εκ. Αποδίδει 110 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. με ροπή στα 9.2 kgr.

Έχει πολλή ομαλή και άκρως διαχειρίσιμη παροχή ισχύος. Πιστέψτε με, αυτή η δύναμη του είναι υπέρ αρκετή ώστε να μην χρειάζεσαι περισσότερους ίππους. Σε συνδυασμό με τα υπέρ εξελιγμένα ηλεκτρονικά της που είναι εφοδιασμένη, με τους έξι χάρτες χαρτογράφησης όπως : Sport, Wet, Urban, Touring, Enduro, Rally σε συνδυασμό με τα συστήματα Cornering ABS, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, Ducati Cruise Control, είναι σεταρισμένα με όλα τα νέα πλαίσια ασφάλειας ακόμη και για τις πιο σκληρές και απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.

Οδηγούμε συνέχεια σε όρθια θέση του σώματος, η TFT οθόνη των 5 “μας δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, είναι πολύ έξυπνα κάθετα τοποθετημένη και δεν σου περιορίζει το οπτικό σου πεδίο γύρω από την διάφανη ζελατίνα που υπάρχει για την προστασία από τον αέρα. Αυτή η οθόνη έχει σχεδιαστεί ώστε να ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων Ducati που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone σου, ενεργοποιώντας έτσι νέες λειτουργίες όπως έλεγχος μουσικής, διαχείριση κλήσεων και πλοήγηση Turn by Turn (προαιρετικό) με οδηγίες δρόμου απευθείας στην οθόνη. Επιπλέον, η DesertX Rally προσφέρει τη Utility Bar ως στάνταρ εξοπλισμό για την τοποθέτηση του συστήματος πλοήγησης sat navi.
Η θερμοκρασία περιβάλλοντος έχει ανέβει αρκετά πλέον στους 34 βαθμούς, αλλά το προστατευτικό καλοκαιρινό μπουφάν της Ducati σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από την Dainese μας κρατούν δροσερούς. Η ειδική έχει γίνει κατηφορική πλέον και οι χειρισμοί μας είναι χειρουργικοί.

Η πέτρα παντού άφθονη, τα χιλιόμετρα αρκετά και σε ορισμένα γρήγορα κομμάτια, ευτυχώς το σταμπιλιζατέρ της Ohlins δρα σωτήρια, αφού μας γλιτώνει από βίαιο σκαμπίλιαμα του τιμονιού. Μέσα στη σκιά των ελάτων η οθόνη αλλάζει από σκούρα σε φωτεινή, ενώ όπου περνάει το φως του ήλιου μας φωτίζει υπέρλαμπρα. Εκεί μας βοηθάει η ειδική ιριδίζουσα ζελατίνα της ARAI που σταματάει κυριολεκτικά τις ακτίνες του ήλιου που πέφτουν πάνω της.
Τερματίζουμε και αυτή την ειδική και μετά από άσφαλτο μέσω Μπράλου και Θερμοπυλών φτάνουμε στην ειδική Ρεγγίνη των 28.67 χιλιομεπτρων. Στην ασφάλτινη πορεία μας για την ένωση των ειδικών χρησιμοποιώ τη χαρτογράφηση Sport. Η Desert X παρόλο το αυξημένο της ύψος στρίβει ιδανικά. Μόνο μειονέκτημα είναι ότι το μαλακό από υλικό στην άκρη του εμπρός τροχού ψηλό φτερό της, γεγονός που αν τα χιλιόμετρα ανέβουν αρκετά, αυτό λυγίζει. Φτάνοντας στο Ρεγγίνη έχοντας μελετήσει τη διαδρομή, μπαίνουμε στην ειδική. Ξεκινάει από φλάτ σημείο και αρχίζει να ανηφορίζει. Στη συνέχεια έχουμε παρατεταμένη ανηφόρα με ποταμίσιες πέτρες παντού, που η δύναμη του κινητήρα χρειάζεται παίζοντας πολύτιμο ρόλο. Έχει προηγηθεί αλλαγή στη χαρτογράφηση έχοντας διαλέξει τη Rally. Ο κινητήρας βγάζει και άλλη δύναμη και το τράβηγμα του μας βοηθά στις παρατεταμένες ανηφόρες της ειδικής. Περνώντας το ηρώο του 1823 για την μάχη της απελευθέρωσης της Στερεάς από τους Οθωμανούς, οι εναλλαγές σε στροφές είναι μεγάλη. Σε κάποιες κλειστές φουρκέτες με αρκετή πέτρα κάτω στο έδαφος, γλιστράμε. Λογικό γιατί τα ελαστικά της για τόσο σκληρή χρήση θέλουν άλλα τακούνια όπως τα enduro.
Ας είναι, προσέχω περισσότερο σε τέτοια σημεία και συνεχίζουμε με γρήγορο ρυθμό.

Η συγκεκριμένη ειδική έχει μια φοβερή θέα με τους γκρεμούς στα δεξιά σου και μετά τη μέση της η ανάβαση γίνεται κατάβαση.
Στις κατηφορικές φουρκέτες πλαγιολισθαίνουμε με τον πίσω τροχό σε πιο ανοικτή τροχιά ώστε να πλασαριζόμαστε από πριν, βοηθώντας μας στο στρίψιμο. Τερματίζουμε ακόμα μια εμβληματική ειδική στο χωριό Κάτω Τιθορέα και πηγαίνουμε στα Καμμένα Βούρλα για ανασυγκρότηση. Βρίσκουμε ένα όμορφο κατάλυμα όπου θα διανυκτερεύσουμε και θα ξεκουραστούμε για την επόμενη μεγάλη ημέρα για την θρυλική ειδική του Ταρζάν πάνω από τη Μακρακώμη. Η μοτοσικλέτα μας πέρα από τη φθορά του πίσω ελαστικού είναι σε αόριστη κατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα

Ξημερώνοντας η επόμενη ημέρα μας βρίσκει ξανά στους δρόμους με πορεία προς Γοργοπόταμο. Το πρωί η δροσιά επάνω στη μοτοσικλέτα είναι πολύ όμορφη και μας βοηθά ευχάριστα. Περνάμε από Λιανοκλάδι, Σπερχειάδα, Μακρακώμη και ανηφορίζουμε τα βουνά της περιοχής. Κινούμαστε ανάμεσα από βελανιδιές και η θέα είναι εκπληκτική. Φτάνουμε για μια ακόμη φορά στην εκκίνηση ίσως της πιο θρυλικής ειδικής του αγώνα την ξακουστή σε όλο το Κόσμο Ταρζάν. Το όνομα της το πήρε από το μοναδικό κάτοικο των βουνών τον Γιώργο Μπούργο που ζούσε σαν ερημίτης στην καλύβα του στη Φουρνά Ευρυτανίας, για αυτό και του έδωσαν το παρατσούκλι Ταρζάν. Με αυτό το τρόπο η ειδική βαπτίστηκε με το όνομα του . Το έδαφος της σκληρό αλλά γεμάτο φυτευτή πέτρα. Η ειδική είναι φλατ άουτ πολύ γρήγορη μέσα στο πράσινο από τα δάση των βελανιδιών με μήκος 23.37 χιλιομέτρων.

Η θέα που βλέπουν τα μάτια μας είναι εκπληκτική με τα γύρω βουνά να στέκουν επιβλητικά. Σταματάω για λίγο κάτω από τη σκιά μιας μεγάλης βελανιδιάς σβήνοντας τον κινητήρα και απολαμβάνω τη δροσιά της. Ησυχία και ηρεμία παντού. Αυτή είναι η προσφορά της φύσης αν βρεθείς εκεί ψηλά μαζί της. Είμαι τυχερός που έχω για σύντροφο τη Ducati Desert X Rally. Γεννήθηκε για να σε ταξιδεύει σε χωμάτινες διαδρομές, γεμίζοντας τα πνευμόνια σου με καθαρό οξυγόνο και το μυαλό σου με όμορφες εικόνες. Είναι μια πιστή σύντροφος, εξελιγμένη να περάσει όπου θελήσεις και όπου της πεις, ενώ μπορεί να σε ταξιδέψει είτε εντός είτε εκτός δρόμου.

Υπάρχει ακόμη ένας μεγάλος λόγος για την αγορά της.
Η Desert X γεννήθηκε για να σε ταξιδεύει σε χωμάτινες διαδρομές, γεμίζοντας τα πνευμόνια σου με καθαρό οξυγόνο και το μυαλό σου με όμορφες εικόνες. Είναι μια πιστή σύντροφος, εξελιγμένη να περάσει όπου θελήσεις και όπου της πεις, ενώ μπορεί να σε ταξιδέψει είτε εντός είτε εκτός δρόμου.

Με τιμή κτήσης τις 24.800 ευρώ, τα τέσσερα χρόνια εγγύησης καλής λειτουργίας, 4EverDucati, τα μεγάλα διαστήματα σέρβις κάθε 15.000 χλμ.με έλεγχο βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ, φορώντας επάνω της ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει στη τεχνολογία αυτή τη στιγμή για χώμα, πρόκειται για μια κορυφαία επιλογή αγοράς. Β.Ο.

 

Διαβάστε το σχετικό άρθρο:  “Με την Ducati Desert X Rally σε εμβληματικές ειδικές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 (+video) – motorone.gr

Δείτε το σχετικό βίντεο:
Με τη Ducati Desert X στις Ειδικές του ΕΚΟ Rally Acropolis – YouTube