Ο Βασίλης Ορφανός μετά από πρόσκληση του Προέδρου της Ελληνικής Λέσχης Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας, κ. Παναγιώτη Μαριολόπουλου, θα συμμετέχει στο 1ο Σιρκουί Μοτοσυκλέτας και Αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου στο Τατόι. Η μοτοσυκλέτα του Έλληνα πρωταθλητή και νικητή του Dakar θα είναι μια πιστοποιημένη Parilla 175 cc μοντέλο 1952.
Στον αγώνα θα συμμετέχουν Έλληνες Πρωταθλητές της εποχής από το 1950 μέχρι το 1980, με τις αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες μεταξύ των οποίων ο Γιώργος Ραπτόπουλος πρωταθλητής Μοτοσυκλέτας το 1956 και το 1959, αυτοκινήτου 1962, 1963, και 4Χ4 το 1990, ενώ έχει οδηγήσει από το 1965-1967 και Formula 3 Lola με κινητήρα DKV στη Γερμανία. Ο κ. Ραπτόπουλος δήλωσε στον Βασίλη μετά από συνάντηση τους ότι: «Από όλα τα στάδια με αυτοκίνητα και Formula που έχω τρέξει, κανένα δεν μου έδωσε την αδρεναλίνη και το ρίσκο που μου χάρισε η μοτοσυκλέτα. Απεναντίας με βοήθησε στην εξέλιξη μου σαν οδηγό αγώνων αυτοκινήτου ώστε να καταφέρω να κερδίσω ξένους εργοστασιακούς οδηγούς σε 10 ειδικές διαδρομές του Rally Acropolis και να είμαι πρώτος γενικής σε 1500 χλμ. πριν εγκαταλείψω από σπασμένο μπροστινό ψαλίδι με DKV 12».
Mε την ευκαιρία της συνάντησης τους ο Βασίλης είχε την τύχη και την μεγάλη τιμή να οδηγήσει την μοτοσυκλέτα πρωταθλήτρια του Γιώργου Ραπτόπουλου, που στα χέρια του κέρδισε στην Καισαριανή το 1959. Με την νίκη του αυτή που ήταν η τρίτη συνεχόμενη με τα χρώματα του Μ.Ο.Β.Ε. (Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Βορείου Ελλάδος) το βαρύτιμο έπαθλο της εποχής ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη. Για να γίνει αυτό προηγήθηκαν οι νίκες των Μανώλη Λαμπρή το 1957 με HOREX με χρόνο 2 ώρες και 8 λεπτά, Στέλιου Καρακατσάνη το 1958 με BMW με χρόνο 1 ώρα και 58 λεπτά και του Γιώργου Ραπτόπουλου με HOREX και χρόνο 1 ώρα και 45 λεπτά, κατεβάζοντας 13 ολόκληρα λεπτά το χρονόμετρο της προηγούμενης χρονιάς. Η μοτοσυκλέτα που απεικονίζεται στις φωτογραφίες με αυτή τη μορφή της είχε δεχθεί βελτιώσεις από τον ίδιο τον οδηγό της, με σκοπό να την κάνει πιο ασφαλή και πιο γρήγορη σε σχέση με το πως ήταν από το εργοστάσιο της στην Αγγλία. Για αυτό και πραγματοποιήθηκε αλλαγή ψαλιδιού με χειροποίητο ιδιοκατασκευής με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων πίσω ενώ στην μπροστινή ανάρτηση έχει τοποθετηθεί διπλή ανάρτηση που απόσβενε τις ταλαντώσεις του μπροστινού συστήματος τόσο κατά τη συμπίεση όσο και κατά την επαναφορά. Η μοτοσυκλέτα που αναφέρουμε είναι μια HOREX REGINA 400 cc, του 1952 και αποδίδει 24 ίππους.
Η είδηση όμως είναι στο γεγονός ότι ο κ .Γιώργος Ραπτόπουλος θέλει να οδηγήσει την μοτοσυκλέτα του ο Βασίλης Ορφανός. Άλλωστε δήλωσε ότι είναι μεγάλη του τιμή να οδηγηθεί από έναν σύγχρονο οδηγό που κατάφερε να δοξάσει την Ελλάδα στον πιο δύσκολο και επικίνδυνο αγώνα του Πλανήτη, το Rally DAKAR. Ο Βασίλης Ορφανός δήλωσε ότι είναι μεγάλη τιμή άσχετα με το ποια μοτοσυκλέτα θα οδηγήσει, να συμμετέχει σε μια γιορτή για τη μοτοσυκλέτα και το αυτοκίνητο με κύριο σκοπό να βρεθεί ανάμεσα σε αναβάτες και οδηγούς μιας άλλης θρυλικής εποχής που δεν την έζησε, αλλά έχει ακούσει και διαβάσει τόσα πολλά !Έχει μεγάλη αγωνία και χαρά που θα ακούσει, μυρίσει και βιώσει αδρεναλίνη μιας άλλης εποχής με αξιόλογους ανθρώπους.
Όσοι τυχεροί παραβρεθούν σε αυτή τη γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα δουν από κοντά και τις μοτοσυκλέτες που αγωνίστηκε ο Βασίλης στο DAKAR διασχίζοντας τις ερήμους ΣΑΧΑΡΑ και ΑΤΑΚΑΜΑ, θα συνομιλήσουν μαζί του και θα πάρουν όσοι το επιθυμούν αυτόγραφα με ιδιόχειρες αφιερώσεις. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη με ώρα προσέλευσης στις 10.00 πμ από τη Βόρεια πύλη του στρατιωτικού αεροδρομίου στο Τατόι αυτή την Κυριακή.
Πρόσφατα Σχόλια