Μπαίνοντας στην τελευταία ημέρα του αγώνα, οι επαγγελματίες ποδηλάτες είχαν να καλύψουν 133,5 χιλιόμετρα με εκκίνηση από το Costa Navarino και τερματισμό την κοιτίδα του Ολυμπισμού, Αρχαία Ολυμπία.
Την προηγούμενη ημέρα μετά τον τερματισμό στην Κυπαρισσία οι αναβάτες των μοτοσικλετών έπρεπε να επιστρέψουμε στη βάση μας στη Μεθώνη.
Ο καιρός που ήδη είχε αρχίσει να φορτώνει με βαριά νέφη, άρχισε να ξεφορτώνει τις πρώτες ψιχάλες.
Εκεί για ακόμη μια φορά αρχίσαμε να παίζουμε με τα σύννεφα. Η βροχή που ερχόταν από δυτικά μας έφτανε, ενώ εμείς με την πληθώρα της ροπής και της δύναμης της BMW GS 1250 Trophy, με κατεύθυνση προς τα νότια, προσπαθούσαμε να της ξεφύγουμε.
Στα ανοικτά κομμάτια των δρόμων προς Πύλο, καταφέραμε να το πετύχουμε.
Σταματώντας για μια ανάσα αργά το μεσημέρι, μετά από 250 χιλιόμετρα που από νωρίς το πρωί είχαμε καλύψει, μέσα στην όμορφη πλατεία της Πύλου για ένα καφέ, έχοντας μπροστά μας την όμορφη θέα του φυσικού λιμανιού της ομώνυμης πόλης, οι ουρανοί άνοιξαν ξεφορτώνοντας τόνους νερού.
Καλύτερα τώρα παρά μέσα στον αγώνα σκέφτηκα.
Μετά το πέρας της ανοιξιάτικης αστάθειας του καιρού, επιστρέψαμε στη βάση μας για ξεκούραση και ανασυγκρότηση για την τελευταία ειδική του αγώνα.
Οι διαφορές για τις πρώτες θέσεις μετά τα τελευταία αποτελέσματα ήταν πολύ μικρές, γεγονός που θα έδινε μεγάλη μάχη.
Τσεκάρω λιπαντικά και πιέσεις στα ελαστικά της μοτοσικλέτας μας.
Όλα είναι τέλεια και εμείς καθόλα έτοιμοι για την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Το όλο πρωί η εκκίνηση έγινε ξανά από το Costa Navarino με κατεύθυνση βόρεια περνώντας από Γαργαλιάνους, Φιλιατρά, Κυπαρισσία, Καλό Νερό, Ζαχάρω, Λίμνη Καιάφα, Κλειδί, Επιτάλιο.
Τι μαγικά μέρη με τα πεύκα δίπλα στην τεράστια παραλία μήκους 80 χιλιομέτρων, που τα γνωρίζω μέτρο προς μέτρο από τις προπονήσεις μου τους χειμερινούς μήνες πριν τους δικούς μου αγώνες στο Rally Dakar.
Εκεί άλλωστε βρίσκονται και αρκετοί αμμόλοφοι μετά την παραλία της Ζαχάρως.
Ο αγώνας εξελίσσετε πολύ δυνατά με ακόμη πιο γρήγορο ρυθμό, σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες από τους αθλητές.
Εμείς με τη σειρά μας σαν Moto Media I, με τον Ιταλό συνεπιβάτη και καμεραμάν, κυριολεκτικά ζούμε την κάθε ένταση, αλλαγή θέσεων που συμβαίνουν ακριβώς δίπλα μας.
Στις κατηφόρες μετά τα Φιλιατρά ο δρόμος είναι τόσο λείος με σχεδόν μηδενική πρόσφυση.
Έχω τα νου μου για να μην χάσω το μπροστινό από κάποιο απροειδοποίητο γλίστρημα.
Ευτυχώς και σε αυτό το σημείο το GS 1250 πέρασε απροβλημάτιστα.
Ένας αθλητής που μας είχε κάνει εντύπωση από πέρυσι, ο εκ Κύπρου Περικλής Ηλίας με προπονητή τον Ανέστη Κουρπέτη έκανε τον δικό του αγώνα ειδικά στα σπριντ ( King of the Mountain ) αναβάσεων.
Ενώ ήμουν δίπλα του προσπαθούσα να τον εμψυχώνω συνέχεια βοηθώντας την προσπάθεια του με όμορφο τρόπο.
Μετά τη Βαρβάσαινα στρίψαμε με κατεύθυνση ανατολικά προς την Αρχαία Ολυμπία για τα τελευταία 10 χιλιόμετρα του γύρου.
Ο κόσμος παντού έξω από τα σπίτια, στις πλατείες, κατά – χειροκροτώντας τους αθλητές.
Μετά τις ταμπέλες των 5 τελευταίων χιλιομέτρων άρχισαν οι επιθέσεις με αποκορύφωμα τα 500 μέτρα πριν τον τερματισμό.
Τελικός νικητής του Γύρου Ελλάδος ο Πορτογάλος πρώτος από τη χθεσινή κατάταξη Λούρι Λεφτάο που κατάφερε και κράτησε την πρωτοπορία μέχρι το τέλος του αγώνα.
Δεύτερος ο περσινός νικητής του γύρου από τη Νέα Ζηλανδία.
Τελικός νικητής των αναβάσεων ο αθλητής μας από την Κύπρο.
Όμως αυτό που είναι συγκλονιστικό είναι η τοποθεσία, η ενέργεια και η ιστορία της Αρχαίας Ολυμπίας.
Ένα μνημείο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς με πολλαπλούς συμβολισμούς.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι που καταφέραμε να βρεθούμε και εμείς εκεί.
Μετά το πέρας του αγώνα με τον φίλο μας Παναγιώτη Καραχάλιο, βρεθήκαμε στον περιβάλλοντα χώρο του αρχαίου σταδίου.
Αμέσως μετά ξεκινήσαμε, παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής μας προς Αθήνα, διασχίζοντας την κεντρική Πελοπόννησο μέσω Βυτίνας προς Τρίπολη, Αχλαδόκαμπο, Νεμέα, Κόρινθο, Ίσμια, Αγίους Θεοδώρους, Ελευσίνα, Αθήνα.
Δεν κινηθήκαμε καθόλου από τη Νέα Εθνική Οδό Τρίπολης Αθήνας, για αυτό ακολουθήσαμε τον παλιό δρόμο θέλοντας για μια ακόμη φορά να περάσουμε μέσα από τους ανθισμένους πορτοκαλεώνες του Άργους με τις όμορφες ανοιξιάτικες μυρωδιές του.
Με σύμμαχο την ΒΜW GS 1250 διανύσαμε συνολικά κάτι περισσότερο από 1500 χιλιόμετρα, με άνεση, ασφάλεια, σιγουριά αλλά και με μια μεγάλη ευθύνη ώστε να βγάλουμε εις πέρας το απαιτητικό έργο μας, κυριολεκτικά μέσα στον διεθνή ποδηλατικό γύρο Ελλάδος.
Γεγονός που το καταφέραμε, βάζοντας και εμείς με τη σειρά μας ένα κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα της ομάδας των μοτοσικλετών.Β.Ο.
Πρόσφατα Σχόλια