Με αφορμή τον δυσκολότερο αγώνα τριάθλου IRON MAN που διοργανώθηκε στις 20 Οκτωβρίου 2024 στην ευρύτερη περιοχή του Σχοινιά, είχαμε τη χαρά να οδηγήσουμε και να σας παρουσιάζουμε την νικήτρια του αγώνα Africa Eco Race, που δεν είναι άλλη από την Aprilia Tuareg 660.
Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα τερμάτισε φέτος στην πρώτη θέση του αγώνα Africa Eco Race στην θρυλική κλασική διαδρομή της δυτικής Σαχάρας.
Με εκκίνηση από το Μονακό και με τερματισμό στο Dakar της Σενεγάλης, η νέα Aprilia Tuareg 660 έγραψε ιστορία με χρυσά γράμματα αφού στον αγώνα διάρκειας 14 ημερών, κατάφερε να ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί στο βάθρο των νικητών.
Αυτή τη νίκη η εταιρεία της Aprilia με έδρα το Noale στη βόρεια Ιταλία, γνωρίζοντας από πρώτες θέσεις και παγκόσμιους τίτλους έβγαλε στην παραγωγή τη νέα Tuareg 660 2024, με τα ίδια ακριβώς αγωνιστικά χρώματα και λογότυπα της νικήτριας του Αφρικανικού αγώνα.
Σαν βάση χρησιμοποίησαν το νέο μοντέλο της Tuareg 660 που είχαμε οδηγήσει πριν από τρία χρόνια, τώρα όμως είναι κατά γενική ομολογία ακόμη πιο όμορφο.
Στον αγώνα του IRON NAN που συμμετείχαμε, εκτελέσαμε διπλό ρόλο. Αρχικά σαν επόπτες της διαδρομής moto marshal και στη συνέχεια σαν Press, αφού στην πίσω αναπαυτική θέση της σέλας της Tuareg, μεταφέραμε ένα πολύ αξιόλογο φωτογράφο για να καλύψει με όμορφες φωτογραφίες την απαιτητική προσπάθεια των σιδερένιων αθλητών ακριβώς δίπλα τους.
Μία ημέρα πριν τον αγώνα είχαμε αναγνώριση της διαδρομής της ποδηλασίας των 90 χιλιομέτρων και του τρεξίματος των 21 χλμ. αντίστοιχα.
Αγωνιστικά στο τρίαθλο συμμετείχαν 1.800 αθλητές από κάθε μέρος της γης σε μια ιστορική από τη μάχη του Μαραθώνα διαδρομή, μέσα σε μια μαγευτική τοποθεσία, ξεκινώντας την κολύμβηση των 1.9 χιλιομέτρων στις 7.00 το πρωί από την παραλία του Σχοινιά.
Με σύντροφο μας την Tuareg 660 ήμασταν και εμείς stand by με τη σειρά μας για αυτή τη νέα μας πρόκληση.
Εδώ θα μου επιτρέψετε μια πολύ μικρή αναδρομή για το τι σημαίνει η λέξη Tuareg.
Τουαρέγκ είναι μια αρχέγονη φυλή Βεδουίνων που συναντάς μέσα στην έρημο της Σαχάρας.
Έχοντας την μεγάλη τύχη να συναντηθώ μαζί με καραβάνι Τουαρέγ μέσα στον αγώνα του Rally Dakar το 2003 στα νότια της Λιβύης, γνωρίζω από πρώτο χέρι γιατί η Aprilia έδωσε αυτό το όμορφο όνομα στις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες της.
Ακριβώς γιατί οι βεδουίνοι Touareg είναι ελεύθερες νομάδες που κινούνται με καμήλες, μεταφέροντας ορυκτό αλάτι μέσα στην απεραντοσύνη της ερήμου.
Ακολουθούν ιστορικές πορείες και ταξιδεύουν με καραβάνια με σύντροφο τις καμήλες τους.
Ακριβώς έτσι και οι υπεύθυνοι της Aprilia σκέφτηκαν να δώσουν το συγκεκριμένο όνομα για τις μικρής χρήσης μοτοσικλέτες τους, ώστε οι τυχεροί αναβάτες τους να νιώσουν αυτή την ίδια ελευθερία και την ίδια ικανότητα να κινούνται επάνω σε δύσκολα εδάφη ενώνοντας από μονοπάτια της ερήμου μέχρι όποια διαδρομή φανταστούν ελεύθερα να οδηγήσουν.
Με αυτό το τρόπο η Aprilia Tuareg θέλησε, δημιούργησε και έδωσε σε ανήσυχους αναβάτες την ίδια ακριβώς ελευθερία κίνησης, πάνω σε οποιοδήποτε έδαφος με μια από τις καλύτερες on-off μοτοσικλέτες που μπορείς να αγοράσεις σήμερα.
Η νέα Tuareg 660 γεννήθηκε από λευκό χαρτί με σκοπό να δώσει στον αναβάτη που θα την αποκτήσει, τις ίδιες δυνατότητες ελευθερίας σε οποιαδήποτε απαιτητική διαδρομή, βάζοντας νέα στάνταρ στις On-Off μοτοσυκλέτες για μεγάλες δόσεις περιπέτειας.
Για αυτό το λόγο και εμείς με τη σειρά μας θέλαμε να οδηγήσουμε την νικήτρια του Africa Eco Race σε ένα άκρως απαιτητικό αγώνα. Σε συνέχεια συνομιλίας μας με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας της Aprilia στη χώρα μας και ύστερα από την θετική τους έγκριση, παραλάβαμε την μοτοσυκλέτα μας από τον επίσημο dealer με κάθετη μονάδα υποστήριξης τον Αντώνη Αρμακόλλα, που εδρεύει πιστά εδώ και πολλά χρόνια στα νότια προάστια των Αθηνών, στηρίζοντας την Ιταλική φίρμα με μεγάλη επιτυχία.
Με την πρώτη ματιά παραλαμβάνοντας τη νέα Tuareg 660 αμέσως το κόκκινο χρώμα του σκελετού της τραβάει το βλέμμα. Τα νέα της γραφικά επίσης. Με το που βάλαμε τα κλειδιά στο κεντρικό διακόπτη της νέας Aprilia Tuareg 660 και τον γυρίσαμε στη θέση on, αμέσως στην έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη των 7 ιντσών, εμφανίζεται το μήνυμα : be a racer ….!
H συγκεκριμένη εταιρεία έχει τοποθετήσει επάνω στο ρεζερβουάρ της νέας Tuareg 660 ένα αυτοκόλλητο με χρυσά γράμματα που λέει : aprilia 54 WORLD TITLES (54 παγκόσμιους τίτλους).
Αυτό ακριβώς τονίζει η Aprilia, μεταφέροντας όλη αυτή την τεράστια τεχνογνωσία και πείρα που αποκτά από όλα τα είδη των αγώνων μοτοσυκλέτας των παγκοσμίων πρωταθλημάτων που συμμετέχει και κερδίζει. Στη συνέχεια με αυτή τη τεχνογνωσία παράγει ποιοτικές με αγωνιστικά γονίδια μοτοσυκλέτες για καθημερινή χρήση.
Το ίδιο έκανε πάλι για μια ακόμη φορά με τη νικήτρια της ερήμου Tuareg 660, αφού αγωνίστηκε με απόλυτη επιτυχία στην Αφρική.
Αυτή η νίκη στο χώμα βοήθησε για ένα ιδανικό σύνολο σε όλες τις συνθήκες εδάφους, εξελίσσοντας την κατασκευή του πλαισίου, τη θέση οδήγησης καθώς και τις τελικές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.
Οι μηχανικοί δανείστηκαν για την καρδιά της μοτοσυκλέτας τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα από την τομή ενός V4 του RSV 4 και συγκεκριμένα κατευθείαν από το παγκόσμιο πρωτάθλημα moto gp.
Στην περίπτωση της νέας Tuareg 660 άλλαξαν τις χαρτογραφήσεις σε τέσσερις νέες όπως : Urban, Off Road, Explore, Individual με πιο μειωμένη όμως ιπποδύναμη στους 80 ίππους/9.250 σ.α.λ. με ροπή στα 7,13 kgr/6.500 σ.α.λ. πετυχαίνοντας αύξηση απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα.
Η μετάδοση περνάει στο δρόμο από ένα κιβώτιο 6 σχέσεων με μια καμπάνα περιορισμένης ολίσθησης με υγρούς πολύ-δίσκους με αλυσίδα με σχετικά κοντές σχέσεις στην εξωτερική μετάδοση της νέας Tuareg.
Με αυτά τα δεδομένα η Απρίλια πέτυχε γκολ από τα αποδυτήρια, κατασκευάζοντας μια άκρως λειτουργική και απίστευτη μοτοσικλέτα για καθημερινή αρχικά χρήση, με βλέψεις όμως για σοβαρές χωμάτινες εξορμήσεις, αποδράσεις όπως θα έλεγα καλύτερα, αφού πρόκειται για μια γνήσια διπλής χρήσης μοτοσυκλέτα περιπέτειας, με συνολικό βάρος τα 204 κιλά γεμάτη.
Το κόκκινο πλέον σε χρώμα ατσάλινο σωληνωτό της πλαίσιο, με γωνία κάστερ 26,7 μοίρες,προσφέρει σταθερότητα και ευελιξία, εδράζοντας στο κάτω μέρος του, τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της νέας Tuareg. Με μια πολύ έξυπνη περιστροφή του σε 10 μοίρες προς τα πίσω σε σχέση με τα ασφάλτινα μοντέλα, έδωσε από τη μία χώρο στο εμπρός της τμήμα, για να χωρέσει άνετα των 21 ιντσών εμπρός τροχό της μοτοσυκλέτας μας και από την άλλη βοήθησε στην πιο άμεση αλλαγή κατεύθυνσης εν κινήσει.
Σε συνδυασμό με τον πίσω τροχό των 18 ιντσών, τα νέα ελαστικά της Pirelli Scorpion Rally με αντίστοιχες διαστάσεις 150/70/18 πίσω και 90/90/21 μπροστά, δείχνουν ξεκάθερα τον χωμάτινο και όχι μόνο προσανατολισμό του << Ελεύθερου περιπλανώμενου >> ….!
Σε αυτό βοηθούν τα μέγιστα οι αναρτήσεις της KYB ( Kayaba) των 240 χιλ. διαδρομής μπροστά με τα 43 χιλ. καλαμιών, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με ρύθμιση προφόρτισης του πίσω ελατηρίου, με ίδια όμως διαδρομή στα 240 χιλ. και εδώ.
Αυτό είναι ένα ακόμη σημείο υπεροχής, αφού η νέα απρίλια είναι η μόνη σε αυτή την νέα κατηγορία των μεσαίων κυβικών, με τέτοια μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων.
Στόχος που τελικά κατάφεραν να επιτευχθεί , για την καλύτερη απορρόφηση των όποιων ανωμαλιών σε κάθε είδους έδαφος.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι αναρτήσεις της KYB και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες τόσο σε συμπίεση, όσο και σε επαναφορά, δείχνοντας τον σαφή χωμάτινο προσανατολισμό τους για μια ακόμη φορά.
Ανεβαίνοντας επάνω στην φαρδιά με πολύ καλό υλικό κατασκευής σέλα του νέου Tuareg με ύψος στα 860 mm, νιώθεις πολύ άνετα, γεγονός που βοηθά και το πιο χαμηλό υποπλαίσιο με τις δύο πολύ χρήσιμες λαβές του πίσω στη σέλα αριστερά και δεξιά για τυχών τράβηγμα χρειαστεί σε εκτός δρόμου μονοπάτια.
Πατώντας το κόκκινο κουμπί της μίζας ο κινητήρας έρχεται εν ζωή με μεγάλη ευκολία . Κουμπώνεις πρώτη στο κιβώτιο και αρχίζεις να κυλάς με μια αρμονία, λες και την οδηγούσες πολύ καιρό πιο πριν και βρίσκεσαι σε μια καταπληκτική θέση οδήγησης.
Σε αυτό βοηθούν στο έπακρο το ύψος των μαρσπιέ και η γωνία που έχουν τοποθετηθεί σε σχέση με το πλαίσιο, αλλά και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ των 18 λίτρων χωρητικότητας καυσίμου εκ των 3 εξ αυτών, για χρήση ρεζέρβας.
Οι σχεδιαστές της Aprilia στο εμπρός τμήμα της σέλας, σμίλεψαν με τέτοιο τρόπο το ρεζερβουάρ που έρχεσαι και κουμπώνεις πίσω του, με τα πόδια σου να πατάνε πολύ άνετα και τα δύο στο έδαφος βοηθώντας με αυτή την κίνηση και πιο χαμηλούς σε ύψος αναβάτες.
Εν κινήσει με την νέα 660 Touareg, νιώθεις σαν να οδηγείς μια μονοκύλινδρη σε αίσθηση μοτοσυκλέτα, αυτό όμως που παίρνει άριστα είναι το πόσο εύκολα, χωρίς καμμία σωματική προσπάθεια, βρίσκεσαι όρθιος πάνω της, μόλις δώσεις εντολή στον εγκέφαλο σου να σηκωθείς για εκτός δρόμου χωμάτινα εδάφη.
Είναι απίστευτο, πόσο εύκολα γίνεται αυτό και με πόσο φυσικό τρόπο. Λες και σε προκαλεί συνέχεια για περιπλανήσεις με στόχο την ελευθερία σου και τη χαρά που σου δίνει αυτή η αίσθηση. Άλλωστε η νέα Tuareg γεννήθηκε για αυτό και μπορεί να σου το προσφέρει απλόχερα.
Στο δρόμο είναι πολύ εύχρηστη, εύκολη στη χρήση της, δυνατή όσο χρειάζεσαι με τον κινητήρα της να είναι παντού γραμμικός και γρήγορος. Ειδικά αν δεν φοβηθείς και κρατήσεις τις στροφές του να ανέβουν μέχρι τις 11.000 σ.α.λ. που μπαίνει στα κόκκινα, εκτός από τον καταπληκτικό του ήχο που παράγει, επιταχύνει το όλο σύνολο μοτοσυκλέτα-αναβάτη εκπληκτικά γρήγορα.
Μέσα στην πόλη την ευχαριστηθήκαμε ακόμα και σε μποτιλιάρισμα. Απλά μπορείς εύκολα να φύγεις μέσα από τα αυτοκίνητα εύκολα ξαι γρήγορα. Μόνο σημείο που θέλει συνήθεια είναι το άνοιγμα από τους καθρέπτες όταν περνάς δίπλα από λεωφορεία ή φορτηγά σε στάση. Πρέπει να υπολογίζεις αυτό το επιπλέον μήκος από το τιμόνι για να μην ακουμπήσουν. Άλλο ένα σημείο είναι η ζέστη που σου έρχεται στο ύψος των γονάτων από το μεγάλο ψυγείο νερού, γεγονός που λύνετε με μια αλλαγή θερμοστάτη με μικρότερη θερμοκρασία λειτουργία.Μόλις ελευθερωθείς από την κίνηση αυτό το φαινόμενο σταματά τελείως σε σημείο που εκμηδενίζεται.
Πριν το IRON MAN είχαμε ένα τηλεοπτικό γύρισμα με σκοπό να δείξουμε τις βασικές αρχές ασφαλούς οδήγησης στο χώμα με τη σχολή της VOM παρέα με τον Βασίλη Σαριμπαλίδη.
Φυσούσε πολύ δυνατός άνεμος, αλλά το γύρισμα έγινε με επιτυχία.
Ο Βασίλης ήρθε με ένα Τενερέ 700 ουσιαστικά έναν από τους αντιπάλους σε αυτή την ίδια κατηγορία. Ομολογώ ότι η Aprilia Tuareg 660 κερδίζει σε πολλά σημεία αν όχι σε όλα κατά κράτος. Από εργονομία, αναρτήσεις, πλαίσιο, χάρτες ανάφλεξης, κινητήρα, ντιζάιν, προηγείται του ανταγωνισμού. Αυτό δεν είναι για να μην παρεξηγηθώ μομφή για το τενερέ 700 αλλά η αλήθεια.
Σαν πρώτη αίσθηση η νέα Tuareg περνάει από παντού σαν να βρίσκεσαι επάνω σε μαγικό χαλί.
Οι μαλακές σε ρυθμίσεις αναρτήσεις της σε συνδυασμό με την μεγάλη τους διαδρομή (240 χιλ.) σε βοηθούν να διατηρείς την γραμμή που εσύ επιλέγεις είτε στο χώμα είτε στην άσφαλτο, χωρίς προσπάθεια.
Αυτό το γεγονός σε βοηθά να καταπίνεις τα χιλιόμετρα αβίαστα με ταχύτητες που ξεπερνούν τα τρία αριθμητικά στοιχεία ( πάνω από 100 χλμ.δηλαδή) στο χώμα με χαρακτηριστική άνεση και σταθερή πορεία. Καταπίνουν κυριολεκτικά τα πάντα από ανωμαλίες και θα τερματίσουν όταν τα χιλιόμετρα είναι αρκετά και κεντράρει κάποιο νεροφάγωμα στο ραντάρ σου.
Μετά το πέρας του γυρίσματος, έχοντας μαθήματα στο χώμα με τη σχολή της VOM με άλλους αρχάριους αναβάτες, η Tuareg μας ακολούθησε πιστά και απροβλημάτιστα. Αφήστε που όλοι οι αναβάτες θέλησαν και την οδήγησαν μετά το μάθημα, ενώ όλοι είχαν να πουν τα καλύτερα για αυτήν τόσο για την εργονομία της όσο και για την ελαφριά της αίσθηση και τον τρόπο που περνά τις όποιες ανωμαλίες του εδάφους.
Οδηγήσαμε παράλληλα και σε άσφαλτο και στο χώμα.
Η προστασία από τον αέρα που το μπροστινό φαίρινγκ της Tuareg σου προσφέρει είναι πολύ καλή και αξίζει συγχαρητηρίων. Είναι ιδανικό θα έλεγα για διπλή χρήση. Προστατεύει τόσο από τον αέρα χωρίς να σου κόβει το οπτικό σου πεδίο στο δρόμο.
Την ημέρα του IRON MAN ο αέρας συνέχιζε να είναι δυνατός. Ειδικά στη ποδηλασία έκανε τη ζωή δύσκολη σε όλους εκτός από εμάς.
Η Tuareg 660 σου προσφέρει μια εξαιρετική προστασία, γεγονός που μας βοήθησε πάρα πολύ στις τόσες ώρες οδήγησης ακόμη και με τον συνεπιβάτη φωτογράφο.
Η σέλα της σκληρή όσο χρειάζεται παίρνει και αυτή με τη σειρά της άριστα.
Βλέποντας και ζώντας την υπερπροσπάθεια των αθλητών ανδρών και γυναικών που συμμετείχαν στον αγώνα, νιώσαμε οικεία και ομολογώ ότι τους ζήλεψα αρκετά για την προσπάθεια τους. Απεναντίας και πολλοί από αυτούς θαύμαζαν την ομορφιά της μοτοσικλέτας μας, και ένας Ιταλός αγωνιζόμενος μας φώναξε ενώ είμασταν δίπλα του : BELLA TUAREG ……!
Μόλις το άκουσα είπα μέσα μου, αυτό τον τίτλο θα δώσω στο κείμενο μας. Τον ευχαρίστησα στα Ιταλικά : Grazie ….του απάντησα και του πρότεινα τον αντίχειρα μου σηκωμένο ότι όλα καλά ….!
Όμορφα…..πολύ όμορφα συναισθήματα θα συνέχισα στην αφήγηση μας να πω……….αφού τέτοιου είδους οδήγηση σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα, ζώντας την κάθε στιγμή, το κάθε δευτερόλεπτο.
Η ώρα περνούσε ευχάριστα για εμάς, πιο επίπονα για τους συμμετέχοντες αθλητές.
Τι ωραίες εικόνες ανάμεσα τους, μέσα στην υπερπροσπάθεια του καθενός.
Οι ακτίνες του ήλιου δεν μπορούσαν να περάσουν εύκολα από τα σύννεφα. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος από τους 11 βαθμούς Κελσίου ανέβηκε στους 21. Το ηλεκτρονικό θερμόμετρο στην έγχρωμη οθόνη πολύ χρήσιμο. Η θέα όμως από τη μία πλευρά του βουνού και από την άλλη μεριά της θάλασσας ήταν εξαιρετική.
Η Μαγεία των αισθήσεων σε όλο της το μεγαλείο….!
Αν είσαι ψαγμένος αναβάτης ζεις…… επιτρέψτε μου να πω για κάτι τέτοιες οδηγικές στιγμές.
Και αν στη πορεία σου συναντάς και καμιά πηγή με γάργαρο δροσερό νερό τότε είσαι και αισθάνεσαι σαν βασιλιάς στη γη….!
Όμως όλα τα ωραία και όμορφα, κάποτε τελειώνουν.
Ο αγώνας σιγά σιγά με το τρέξιμο πηγαίνει προς το τέλος.
Η μοτοσικλέτα μας ακούραστη και περήφανη σαν καθαρόαιμο αραβικό άλογο φτάνει και αυτή στο τερματισμό ανάμεσα σε πολλούς θεατές φίλους.
Σε ότι αφορά την Aprilia Tuareg 660 EVOCATIVE DAKAR PODIUM με τελική που αγγίζει εύκολα τα 190 χιλ. /ώρα κινείσαι ατσαλάκωτος με την ιδανική προστασία από τον αέρα. Προσωπικά θα την εξόπλιζα επιπλέον αφού ήδη υπάρχει η δυνατότητα από το εργοστάσιο με τον ακόλουθο εξοπλισμό: σχάρα πίσω αλουμινίου, θερμαινόμενα γκριπ, κάγκελα προστασίας πλευρικά του ρεζερβουάρ, quick shifter για ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στο κιβώτιο, κεντρικό διπλό σταντ.
Υπάρχουν και γνήσιες βαλίτσες τόσο για πίσω , όσο και πλαϊνές και όλα αυτά σε λογικές τιμές.
Με αρχική τιμή 12.000 ευρώ ( από τις 13.000 € που κοστίζει στη βασική της έκδοση, αυτή την περίοδο τρέχει μια ειδική έκπτωση 1.000 ευρώ) , είναι μια άκρως συμφέρουσα επιλογή.
Παρέα μας σε όλες αυτές τις οδηγικές προκλήσεις είχαμε ένα ενιαίο σύνολο από σκελετό, κινητήρα, αναρτήσεις, φρένα.
Ειδικά στα τελευταία οι μηχανικοί της Aprilia διάλεξαν και τοποθέτησαν τους πιο λεπτούς δίσκους σε πάχος για εξοικονόμηση λιγότερου βάρους και από αυτό το σημείο.
Στο μπροστά μέρος έχουμε δύο δίσκους 300 χιλ. με δύο δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω είναι ένας μονός δίσκος 260 χιλ. με δαγκάνα ίδιας μάρκας μονού όμως εμβόλου και όλα αυτά με τη συνεργασία cornering ABS.
Παρόλο που είναι πολύ εξελιγμένα τα φρένα της ανάλογα με τους τέσσερις χάρτες ανάφλεξης σε συνδυασμό με το traction control, προσωπικά δεν χρειάστηκα το ABS να επέμβει πουθενά. Για αυτό και στην Off road χαρτογράφηση για εμάς προσωπικά χωρίς traction control και ABS ήταν ιδανικά.
Τα φρένα της είναι προοδευτικά και δυνατά όσο χρειάζεσαι, δεν μπλοκάρουν εύκολα, και είναι σύμμαχοι για την ασφάλεια σου σε άσφαλτο και χώμα.
Στο στάνταρ εξοπλισμό της, συνοψίζοντας την παρουσίαση μας για την νέα Tuareg 660, συναντάμε φωτιστικά σώματα τύπου LED μπροστά και πίσω, ενώ ειδικά για το εμπρός της τμήμα, σχεδιαστικά θυμίζει μοτοσυκλέτα από άλλο πλανήτη, με τα μπροστινά φώτα να κάνουν την νύχτα ημέρα, ειδικά όταν οδηγείς βράδυ.
Το τιμόνι επίσης είναι τύπου fat bear, παρέχοντας πολύ καλή θέση στην κάθε είδους οδήγηση, διαθέτει πολύ εύχρηστο cruise control, και με πλαστικές χούφτες προστασίας από κλαριά πέτρες κλπ.
Στο κάτω μέρος του κινητήρα συναντάμε αλουμινένια προστατευτική ποδιά, νέο αλουμινένιο ψαλίδι που εδράζει σε μοχλικό στην πίσω ανάρτηση. Ενώ η εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα ξεκινάει από δύο σωλήνες και καταλήγει στο μονό τελικό της, που βρίσκεται δεξιά στο πλάι, με προστασίες παντού είτε για περίπτωση πτώσης, είτε προς αποφυγή της ακτινοβολίας.
Τέλος υπάρχει μπαράκι στο επάνω μέρος του μπροστινού ανεμοθώρακα για την τοποθέτηση GPS, ενώ υπάρχει και θύρα USB για φόρτιση κινητού κλπ.
Εν κατακλείδι η νέα Aprilia Tuareg 660 ήρθε για να διεκδικήσει με αξιώσεις μερίδιο αγοράς στη νέα κατηγορία των μεσαίων On – Off.
Φορώντας επάνω της τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά που κυκλοφορούν στην αγορά όπως : cruise control, τέσσερις χάρτες ανάφλεξης, TFT έγχρωμη ευδιάκριτη οθόνη, βάζει νέα δεδομένα και βοηθά από τον άπειρο μέχρι τον ψαγμένο αναβάτη που δεν βάζει όρια σε κάθε είδους έδαφος.
Γεννήθηκε και ονομάστηκε με όνομα ελεύθερο και περιπλανώμενο μέσα από την έρημο Σαχάρα, και ήρθε να μας συντροφεύσει τόσο στην καθημερινότητα μας όσο και στις ελεύθερες αποδράσεις μας.
Και όλα αυτά με την μικρότερη κατανάλωση με μικρή χρήση που άγγιξε τα 4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Με προσιτό κόστος αγοράς πλέον σε προσφορά που τρέχει τις 12.000 ευρώ και με τέσσερα χρόνια εγγύηση, αποτελούν την καλύτερη αγορά για μια μοτοσυκλέτα αξιώσεων για μικτή χρήση περιπέτειας που η νέα Aprilia TUAREG 660 σαφέστατα είναι.
Εν κατακλείδι είναι μια τίμια, γρήγορη, ευέλικτη, οικονομική σε κατανάλωση και άκρως λειτουργική μοτοσυκλέτα, παντός εδάφους που θα σε ταξιδέψει σε όποιο προορισμό θέλεις αβίαστα χωρίς δισταγμό και με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια και εργονομία, γεγονός που η νικήτρια στην Αφρική Tuareg κρίνεται ιδανική για αυτό το σκοπό. Β.Ο.
Πρόσφατα Σχόλια