Με αφορμή τη στροφή μιας μεγάλης μερίδας του αγοραστικού κοινού σε αγορά μοτοσικλετών που κατασκευάζονται στην Κίνα και την συμμετοχή μας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στον ΔΕΗ διεθνή ποδηλατικό γύρο Ελλάδος 2024, έχουμε την χαρά να σας παρουσιάσουμε την νέα CF MOTO 700 MT σε μια άκρως απαιτητική και  πολύ σκληρή δοκιμή.

Σε συνεννόηση με την Ελληνική αντιπροσωπεία της CF MOTO  και τον κ. Ιωάννη Κατσακούλα παραλάβαμε το νέο αναβαθμισμένο μοντέλο ΜΤ των 700 κ.εκ.

Από το προηγούμενο MT 650 με τον κινητήρα των 650 κ.εκ. το νέο ΜΤ 700 της έχει πολλές ήδη εμφανείς αλλαγές, κάνοντας τη διαφορά πάντα προς το καλύτερο.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Παρατηρώντας τη μοτοσικλέτα της δοκιμής μας μέχρι να ετοιμαστούν τα διαδικαστικά χαρτιά για την παραλαβής της, διαπιστώσαμε αμέσως την ποιότητα στο σχεδιασμό την κατασκευή και τον εξοπλισμό της.

Όμορφη εμφάνιση, μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα, πλαίσιο σωληνωτό από ατσάλι, νέες αρμονικές γραμμές σχεδιασμού στο ρεζερβουάρ του και στο εμπρός φωτιστικό σώμα μαζί με τη νέα ζελατίνα, ανάποδο μπροστινό πιρούνι, διπλά δισκόφρενα με διπλές δαγκάνες στον εμπρός τροχό. Διαθέτει επίσης μονάδα ABS, ψαλίδι αλουμινίου, TFT ψηφιακή οθόνη, υποδοχή USB, ψηλή ζελατίνα ρυθμιζόμενη χειροκίνητα ως προς το ύψος της, κ.α.

Μόλις ανέβεις επάνω στην φαρδιά σέλα της και  τοποθετήσεις τα χέρια σου στο τιμόνι της, κάθεσαι αμέσως άνετα, σε όρθια θέση, έχοντας μια πολύ καλή γωνία κουμπώνοντας τα πόδια σου στο πλάι του ρεζερβουάρ που έχει χωρητικότητα 18 λίτρων. Με αυτή την πρώτη θετική διαπίστωση είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη νέα αποστολή μας

Διακόπτης στη θέση ON και η TFT έγχρωμη οθόνη της ΜΤ 700 των 5 ιντσών ενεργοποιείται δίνοντας μας βασικές πληροφορίες. Πάτημα στο μπουτόν της μίζας και ο δυκίλινδρος εν σειρά κινητήρας των 693 κ.εκ.έρχεται αβίαστα εν ζωή.

Πατώντας μερικές φορές τη μάνετα του συμπλέκτη, με τη σειρά της μεταδίδει μέσω ντίζας την πίεση στους δίσκους του αμπραγιάζ. Η πρώτη αίσθηση του συμπλέκτη είναι αρκετά μαλακή. Αντίστοιχα και στο κιβωτίου της που είναι μαλακό και αθόρυβο. Κουμπώνουμε  πρώτη ταχύτητα και η μεγάλη δοκιμή μας αρχίζει. Εν κινήσει πλέον επιστρέφουμε μέσω Αττικής Οδού στη βάση της VOM στο Γαλάτσι. Ενόψει του ποδηλατικού γύρου Ελλάδος 2024 έχουμε πολλά θέματα να οργανώσουμε. Σε συννενόηση με τον αγωνιστικό διευθυντή του αγώνα  κ. Βλαδίμηρο Πέτσα, ο οποίος μας εμπιστεύθηκε για μια ακόμη φορά την ευθύνη να μεταφέρουμε ένα πολύ έμπειρο φωτογράφο, ανάμεσα στους 120 επαγγελματίες ποδηλάτες, έξι σε αριθμό από τις  20 κορυφαίες ομάδες από όλο τον κόσμο.

Με αυτή τη νέα πρόσκληση – πρόκληση εν όψη,  δεν θέλαμε σε καμμία περίπτωση να πάει κάτι στραβά. Για αυτό με τη οργάνωση που πάντα μας διακρίνει, αποφασίζουμε πριν ξεκινήσουμε για την εκκίνηση του γύρου από το στολίδι του Βορρά την όμορφη Θεσσαλονίκη με την 700 MT, να κάνουμε μια πρόβα πριν. Έτσι βρισκόμαστε στο δρόμο προς Σπερχειάδα μέσω επαρχιακών οδών προκειμένου να δοκιμάσουμε τα πάντα παρέα με τη 700 MT, κάτι σαν πρόβα τζενεράλε ….! Τσεκάρω λάδια από το πλαϊνό τζαμάκι του κινητήρα, έχουν ξανθό χρώμα, φρέσκο αλλαγμένα στη σωστή στάθμη. Τσεκάρω πιέσεις στα ελαστικά, τακάκια φρένων, αναρτήσεις, λαδώνω αλυσίδα. Όλα έτοιμα για αναχώρηση.

Οδηγώντας  μέσα στην Αθήνα λίγο πριν την έξοδο μας από την πρωτεύουσα, όλα τα κάνουμε πολύ εύκολα.

Με την όρθια θέση οδήγησης που έχει έξυπνα σχεδιαστεί, μπορείς να κυκλοφορείς πολύ άνετα, νιώθοντας αμέσως πολύ οικεία μαζί της. Είναι αρκετά ευέλικτη ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, ενώ το θετικό τράβηγμα του δικύλινδρου κινητήρα της σε βοηθάει με τη σειρά του να κινείσαι σβέλτα. Έχει ομαλή κλιμάκωση και όσο ανοίγεις το γκάζι της, νιώθεις μια γλυκιά δύναμη να σε ωθεί αβίαστα. Παρέχει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. που αρχίζει η κόκκινη περιοχή, σε αυτό συμβάλει η ροπή των 6,7χλγ/7.250 σ.α.λ. και η ιπποδύναμη των 65,7 ίππων / 9.000 σ.α.λ.

Με κατεύθυνση από την παλιά Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας  μέσω Αγ. Στεφάνου προς Σχηματάρι, Χαλκίδα , Ριτσώνα, Θήβα , Λειβαδιά, Χαιρώνεια,Αμφίκλεια, Λιανοκλάδι, Σπερχειάδα, κάνουνε αντίθετα τη διαδρομή της τέταρτης ημέρας του ποδηλατικού γύρου.

Το συνδυάσαμε με τέτοιο τρόπο ώστε να δούμε και τον αγώνα του πανελληνίου πρωταθλήματος motocross στην ομώνυμη πίστα της Σπερχειάδας.

Το 700 MT, στις δύσκολες στροφές τόσο στις κατηφόρες μετά τον Άγιο Στέφανο όσο και στην ανάβαση στη Ριτσώνα μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Με τη ματιά μακριά στο βλέμμα μας, απλά διαλέγεις τη γραμμή που θέλεις στο δρόμο για να στρίψεις και αυτό ακολουθεί τη πορεία που εσύ επιλέγεις.

Απλά και ξεκούραστα. Ειδικά αν κρατήσεις μια ταχύτητα στο κιβώτιο όπως 3η ή 4η και απλά δίνεις εντολή στο δεξιό καρπό πόσο να ανοίξεις το γκάζι, ο κινητήρα της ανεβάζει αβίαστα. Ειδικά μεταξύ 1.500 σ.α.λ. μέχρι τις 8.000 σ.α.λ. που αρχίζει το κόκκινο όριο στροφών του κινητήρα της 700 MT, η δύναμη των 65,7 ίππων σε βοηθούν να επιταχύνεις αρκετά γρήγορα. Για να μην παρεξηγηθώ δεν θα βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι όσοι χρειάζεται ένας μέσος αναβάτης για να συμβιώσει μαζί της αξιοπρεπώς.

Στα ανοικτά σημεία της διαδρομής μας, αλλάζοντας όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο των 6 σχέσεων, τα χιλιόμετρα που δείχνει η έγχρωμη οθόνη της, φτάνουν εντελώς αβίαστα τα 170 χιλιόμετρα που είναι η τελική της πριν μπει η ηλεκτρονική βελόνα των στροφών στο κόκκινο.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι η μοτοσικλέτα μας είναι εφοδιασμένη με μια μεγάλη χειροκίνητα ρυθμιζόμενη διάφανη ζελατίνα με σκοπό την προστασία του αναβάτη της από τον αέρα. Ο ανεμο-θώρακας αυτός έχει σχεδιαστεί και τοποθετηθεί πολύ έξυπνα, σε συνέχεια του εμπρός μεγάλου σε διάσταση φαναριού της, ενώ τα φώτα της είναι τύπου LED εμπρός-πίσω.

Φτάνοντας με διάφορες θετικές σκέψεις στο μυαλό μας απολαμβάνοντας την όμορφη διαδρομή με τα ανθισμένα κίτρινα σπάρτα που αυτή την εποχή έχουν την τιμητική τους, φτάνουμε μετά τη Λιλαία στη μέση σχεδόν του Μπράλου. Ανοικτός δρόμος με όμορφες στροφές όπου εκεί είδαμε από πρώτο χέρι την σταθερότητα της CF MOTO 700 MT και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Οι τροχοί των 17´´ ιντσών εμπρός πίσω, φορώντας ελαστικά κινέζικου εργοστασίου κατασκευής με διαστάσεις ελαστικών 120/70-17″ πίσω και 160/60-17 μπροστά σε βοηθούν να στρίβεις με ακρίβεια. Σε συνεργασία με το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο της, σου προσφέρει ακαμψία και ασφάλεια, ενώ και αντίστοιχα στο φρενάρισμα μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Εμπρός είναι εφοδιασμένη με δύο δίσκους των 300 χιλ. που τους σταματούν δύο αντίστοιχες τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ στο πίσω τμήμα της υπάρχει ένας μονός δίσκος 240 χιλ. μονής δαγκάνας.

Όλα αυτά συνεργάζονται άψογα μαζί και με τις αναρτήσεις της 700 ΜΤ  αφού μπροστά είναι εφοδιασμένη με ανάποδο πιρούνι 43 χιλ. με ρυθμίσεις, διαδρομής 140 χιλιοστών ενώ πίσω έχουμε αμορτισέρ τύπου monoshok 145 χιλ. διαδρομής αντίστοιχα. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι η πίσω ανάρτηση εδράζεται κατευθείαν στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό προσφέροντας χώρο για το τελικό της εξάτμισης, που καταλήγει στην κάτω δεξιά πίσω πλευρά της μοτοσικλέτας. Όλα αυτά σε ένα σύνολο 218 κιλών.

Φτάνοντας λίγο πριν τη Λαμία παρακάμπτω την πόλη με κατεύθυνση προς Μακρακώμη. Σε ένα σημείο της διαδρομής συναντώ τον Σπερχειό ποταμό που έρχεται μέσα από τα βουνά της νότιας Πίνδου. Τι άπλετη φυσική ομορφιά γεμίζει τις αισθήσεις μας βλέποντας αυτούς τους ορεινούς όγκους. Φτάνοντας στη Σπερχειάδα αφήνω τη πόλη πίσω μου και ανηφορίζω στις κλειστές στροφές για την πίστα motocross. Μου έρχονται μνήμες από το πέμπτο Πρωτάθλημα Ελλάδος στο enduro που κέρδισα το 1998 σε ηλικία 25 χρονών. Περνούν τα χρόνια γρήγορα της ζωής, για αυτό όσοι οδηγούν μοτοσικλέτα και μπορούν να ταξιδεύουν, σίγουρα επιμηκύνουν το γήινο πεπερασμένο χρόνο μας.

Φτάνοντας στην πίστα η καταρρακτώδης βροχή της προηγούμενης ημέρας έχει μετατρέψει το έδαφος σε αρένα με μεγάλα λούκια. Βλέπω κάποια σκέλη αγώνων στα 250, 450 κυβικά και τα πιτσιρίκια. Έχει αλλάξει η φορά της πίστας σε κάποια σημεία μαζί με κάποια άλματα. Ο καιρός όμως βλέπω ότι κλείνει με μαύρα απειλητικά σύννεφα να πλησιάζουν. Χαιρετώ κάποιους αξιόλογους παλιούς αναβάτες Πρωταθλητές σαν τον Νεκτάριο Παπαβασιλείου, τον Μανώλη Κρητικό και αρχίζω την επιστροφή μας προς Αθήνα. Αυτή τη φορά διαλέγω την διαδρομή από Λαμία, Θερμοπύλες, Καμμένα Βούρλα, Αταλάντη, Θεολόγο, Θήβα , Σχηματάρι, Μαλακάσα, Αθήνα. Μετά τη Λαμία στις Θερμοπύλες σταματάμε στο μνημεία του Λεωνίδα και των 300 Σπαρτιατών Πολεμιστών. Βγάζω μερικές φωτό και συνεχίζω τη πορεία μου. Η CF MOTO 700 MT με βοηθά να είμαι ξεκούραστος. Η προστασία που μου προσφέρει από τον αέρα είναι πολύτιμη. Ήδη μου έχει δώσει ένα πολύ καλό δείγμα οδικής συμπεριφοράς και αυτό είναι πολύ θετικό για τον διεθνή αγώνα του ποδηλατικού γύρου Ελλάδος. Επιστρέφοντας στη βάση μας τσεκάρουμε ξανά τα λάδια, όλα ΟΚ. Εμείς ατσαλάκωτοι, ο κινητήρας ακούγεται σαν καλορυθμισμένο ρολόι. Σβήνω και κάνω reset …! Σχεδόν 500 χιλιόμετρα μονορούφι σε λίγες μόλις ώρες και όλα είναι άψογα. Η MT 700 βγάλαμε ήδη το πρώτο θετικό μας συμπέρασμα, ότι θα είναι πιστός και αξιόπιστος  σύντροφος μας στον αγώνα του ποδηλατικού γύρου Ελλάδος 2024.

 

Τελευταίες ετοιμασίες πριν την άνοδο μας μέσω της νέας εθνικής οδού Αθηνών Λαμίας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη για να βρεθούμε στην εκκίνηση του ποδηλατικού αγώνα. Ο καιρός έδειχνε βροχές, ετοιμάζομαι με την κατάλληλη ένδυση, τσεκάρω για μια ακόμη φορά πιέσεις στα ελαστικά, λαδώνω αλυσίδα και όλα έτοιμα για την εκκίνηση στη Θεσσαλονίκη.

Πριν φύγω έχω ήδη κανονίσει με τον κ. Μοίραρχο της 347 Μοίρας με έδρα την Αεροπορική Βάση της Νέας Αγχίαλου της Πολεμικής μας Αεροπορίας, μια στάση για ένα χαιρετισμό με αρκετή θετική ενέργεια και full boost….! Μου είχε πει ότι θα πέταγε με την πρώτη έξοδο και να είμαι κατά τις 10:30 το πρωί στην είσοδο της 111 Πτέρυγα Μάχης.

Στο δρόμο στην Εθνική  Οδό κινούμαστε σβέλτα. Μια στάση στο Σχηματάρι για να μια γρήγορη δουλειά και δρόμο παίρνω δρόμο αφήνω. Το MT 700 είναι ακούραστο, σταθερό και πιστός σύντροφος. Ρυθμίζω τη ροή μας με τέτοιο τρόπο ώστε να είμαι συνεπής στην άφιξη μας στον ακριβή χρόνο του ραντεβού μου. Έφτασα με 15 λεπτά προ πορεία στην πύλη της 111 και πετυχαίνω το πρώτο σμήνος των F-16 με έμβλημα το μυθικό σπαθί του Περσέα, να ετοιμάζονται για προσγείωση.

Τι ανατριχίλα και τι δέος για αυτούς τους πολεμιστές αεροπόρους μας. Έχοντας πετάξει με F-16 block 52+, τιμώντας η Πολεμική μας Αεροπορία την νίκη μας στο Rally Dakar του 2003, συμβιώνοντας μαζί τους, υπάρχει ένας εκατέρωθεν απεριόριστος αλληλοσεβασμός.

Η συνάντηση έγινε σε θερμό κλίμα, μηχανόβιος ο κ. Μοίραρχος με ρώτησε για το CF MOTO μόλις πάρκαρα στο υπόστεγο της 347.

Προσιτό, τίμιο και χρηστικό κ. Μοίραρχε του απαντώ. Με τιμή στα 6.390 ευρώ, 700 κυβικά, με σύγχρονη τεχνολογία είναι μια συμφέρουσα αγορά, συνέχισα.

Ξεναγήθηκα στη φιλόξενη και αναβαθμισμένη Πολεμική μας Μοίρα, άφησα κάποιες αφίσες μου με υπογραφή, συνοδεύσαμε στο ίδιο πούλμαν το δεύτερο σμήνος εξόδου των αεροπόρων μας, τους ευχήθηκα καλή προσγείωση και ανανεώσαμε μια επόμενη συνάντηση μας. Τους ευχαρίστησα, τους χαιρέτησα και ξανά στο δρόμο προς Θεσσαλονίκη. Έπρεπε να είμαστε στο δημαρχείο της πόλης στις 15:00 για την ενημέρωση των moto marshals από τους κομισάριους της παγκόσμιας ομοσπονδίας ποδηλασίας.

Την επόμενη ημέρα στη Θεσσαλονίκη το πρωί στην παραλία είχε την εκκίνηση με ατομική χρονομέτρηση των 120 αθλητών από τις 20 επαγγελματικές ομάδες. Άψογη οργάνωση και όλα έτοιμα. Με το CF MOTO 700 MT πιστό μας σύντροφο θα βοηθούσαμε ενεργά στον αγώνα για την ασφάλεια της διαδρομής και των αθλητών. Μια δύσκολη και πολύ απαιτητική εργασία με μήκος 757,02 χιλιόμετρα με πέντε ετάπ από τις 15-19 Μαίου, περνώντας από τις πιο όμορφες και δύσκολες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας.

Όλα έτοιμα για τη πρώτη διαδρομή της ατομικής χρονομέτρηση μήκους 6 χιλιομέτρων στην παραλία της Θεσσαλονίκης.

Όλα κύλισαν ομαλά και ανταποκριθήκαμε άψογα στο έργο μας. Το απόγευμα με κλειστούς δρόμους σε όλες τις διαδρομές ξεκινήσαμε για την Κατερίνη από την παλιά εθνική οδό μέσω Αλεξάνδρειας, Αιγίνιο, Κορινό με τερματισμό στην παραλία της Κατερίνης μήκους 92,46 χιλιομέτρων. Ο καιρός είχε έντονη συννεφιά  με χαμηλές για την εποχή θερμοκρασίες, γεγονός που βοήθησε πολύ τους ποδηλάτες.

Αρκετός κόσμος στην διαδρομή για αυτό και η κόρνα μας ανταποκρίθηκε άριστα με τη σειρά στη συνεχή χρήση. Το ίδιο και η μοτοσικλέτα μας. Τερματίσαμε κι εμείς με τη σειρά μας το πρώτο σκέλος με επιτυχία ενώ στη συνέχεια ακολούθησε ενημέρωση για όλους τους κριτές moto marshal.

Γρήγορο τσεκ στη μηχανή μας, ανεφοδιασμός και όλα έτοιμα για την επόμενη απαιτητική ημέρα του αγώνα με εκκίνηση από την Κατερίνη και τερματισμό στην Καρδίτσα μήκους 169,78 χιλιομέτρων. Η διαδρομή εξελίχθηκε στην πίσω πλευρά του Ολύμπου με ανηφόρες στην αρχή περνώντας διαδοχικά από                                                                          Ελασσόνα, Τύρναβο, Λάρισα, Παλαμάς, Καρδίτσα.

Το πρωί στις 16/5 η βροχή που έπεφτε όλο τα προηγούμενο βράδυ είχε αφήσει το στίγμα της. Καλό πρωινό και καλό αδιάβροχο που είχε την τιμητική του. Η ΜΤ 700  είχε ακόμη πιο δύσκολο έργο, γιατί άλλαξαν οι καιρικές συνθήκες προς το χειρότερο, μιας και η βροχόπτωση δυνάμωνε.

Ο αγώνας στην αρχή ταλαιπώρησε τους αγωνιζόμενους, στη συνέχεια όμως η βροχή σταμάτησε. Οι δρόμοι όμως παρέμεναν υγροί. Με αυτές τις συνθήκες δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα ούτε εμείς ούτε η μοτοσικλέτα μας, που πέρασε με επιτυχία ακόμα ένα δύσκολο και άκρως απαιτητικό ετάπ. Ο τερματισμός μας βρήκε στην Καρδίτσα δίπλα από το δημοτικό στάδιο της πόλης. Όμως για εμάς η περιπέτεια δεν είχε τελειώσει. Το ξενοδοχείο μας ήταν στη λίμνη Πλαστήρα και η ομίχλη είχε την τιμητική της. Με τη μεσαία  σκάλα στα φώτα και δίπλα στη λευκή κεντρική διαγράμμιση του ανηφορικού δρόμου με σταθερή ταχύτητα, μετά από 40 χιλιόμετρα φτάσαμε αισίως στα δωμάτια μας. Παρόλη τη δυσκολία της ημέρας στο σύνολο της, για μια ακόμη φορά είμαστε ατσαλάκωτοι με τη μοτοσικλέτα μας σε άριστη κατάσταση χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

 

Καλό φαγητό με συνδυασμό καλού ύπνου και έτοιμοι για την τρίτη και πιο δύσκολη ημέρα του αγώνα. Οι ανηφόρες και τα υψομετρικά θα είχαν την τιμητική τους την επομένη σε μια διαδρομή 159, 71 χιλιομέτρων με 2.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε 12,1 χιλιόμετρα λίγο πριν τον τερματισμό στο χιονοδρομικό κέντρο στο Βελούχι, πάνω από το Καρπενήσι με 8,5 % κλίση.

Την επόμενη ημέρα 17/5 είχαμε ψιλόβροχο στην εκκίνηση με ομίχλη στην κατάβαση μας από το ξενοδοχείο για την Καρδίτσα.

Εκκίνηση δίπλα από το δημοτικό στάδιο της Καρδίτσας με κατεύθυνση νότιο δυτικά. Ξεκινώντας προς τη λίμνη Πλαστήρα οι πρώτες ανηφόρες είχαν την τιμητική τους. Η ομίχλη όμως ήταν πολύ έντονη και τόσο πυκνή που ο αλυτάρχης του αγώνα κ. Βλαδίμηρος Πέτσας έβγαλε κόκκινη σημαία, ακυρώνοντας εκείνο το σημείο, μέχρι να δώσει νέα εκκίνηση 60 χιλιόμετρα πιο κάτω. Μετά την Αγιοπηγή η ομίχλη μας αποχαιρέτησε αισίως και δόθηκε δεύτερη εκκίνηση. Εμείς με τη σειρά μας με σύμμαχο την 700 MT δεν αντιμετωπίσαμε κανένα μα κανένα πρόβλημα. Συνεχίζοντας μέσα σε μια μαγευτική διαδρομή απείρου φυσικού κάλους περάσαμε τον Τυμφριστό με κατεύθυνση προς Καρπενήσι. Φτάνοντας στη μεγάλη ανηφόρα με την μεγάλη κλίση πριν το Βελούχι οι ποδηλάτες αθλητές έσπασαν σε πολλά γκρουπ γεγονός που δυσκόλεψε την επιτήρηση τους. Πραγματικά τους συμπόνεσα σε αυτή την υπεράνθρωπη προσπάθεια τους. Με πρώτη και στο δικό μας κιβώτιο ανεβαίναμε τον Γολγοθά μαζί τους με ταχύτητα μεταξύ 8-12 χιλιομέτρων την ώρα. Ευτυχώς η ροπή του κινητήρα μας από χαμηλά μας βοήθησε πολύ σε αυτό. Με αυτή τη μεγάλη δυσκολία τερματίσαμε και εμείς ακόμη ένα απαιτητικό σκέλος του γύρου Ελλάδος. Η ΜΤ 700 για μια ακόμη ημέρα στάθηκε άξια σύμμαχος μας.

Ανασυγκρότηση δυνάμεων για όλους μας και ετοιμασία για το τέταρτο σκέλος του γύρου.

18/5 με εκκίνηση από την φιλόξενη και πολύ ζεστή Σπερχειάδα, μετά από απόσταση 196,53 χιλιομέτρων ο τερματισμός θα λάμβανε χώρα στην όμορφη Χαλκίδα, περνώντας την παλιά εθνική μέσα από Λιανοκλάδι, Λαμία, Μπράλο, Αμφίκλεια, Τιθωρέα, Χαιρώνεια, Θούριο, Αλίαρτο, Θήβα , Ριτσώνα σε κατάβαση.

Ο καιρός βελτιώθηκε λίγο, είχε συννεφιά χωρίς βροχή, και ξεκινήσαμε για το πιο μεγάλο ετάπ του αγώνα. Η διαδρομή εξίσου όμορφη και απαιτητική ταυτόχρονα με την ανάβαση στο Μπράλο από τον παλιό δρόμο με συνεχείς στροφές. Για μια ακόμα φορά η μοτοσικλέτα σύντροφός μας, μας εξέπληξε ευχάριστα με την ευελιξία την αξιοπιστία της και την συμπεριφορά της.

Περνώντας από όλες αυτές τις πόλεις ο κόσμος ήταν ένθερμος υποστηρικτής της προσπάθειας των αθλητών. Φτάνοντας στην Ριτσώνα σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε για μια ακόμη φορά ότι στις καταβάσεις οι ποδηλάτες ξεπερνούν πολλές φορές τα 90 km/h σε ταχύτητα με αποτέλεσμα να κάνουν το έργο των κριτών με μοτοσικλέτα αρκετά πιο δύσκολο, γιατί εκτός του ότι πρέπει να ελέγχεις την διαδρομή, πρέπει να έχεις και το νου σου συνεχώς στους ποδηλάτες, ώστε να μην προκληθεί κάποιο ατύχημα. Με αυτά τα δεδομένα στην κατάβαση της Ριτσώνας η συμπεριφορά της CF MOTO 700 MT ήταν για μια ακόμη φορά υποδειγματική τόσο στο απαιτητικό φρενάρισμα, όσο και στους ελιγμούς μας στις στροφές, παίρνοντας μεγάλες κλίσεις στις φουρκέτες του δρόμου.

Ο τερματισμός στη Χαλκίδα λίγο αργότερα μας έδωσε μεγάλη ικανοποίηση, γιατί για μια ακόμη ημέρα καταφέραμε να βγάλουμε εις πέρας μια δύσκολη αποστολή με πιστή μας σύμμαχο την νέα ΜΤ .

Για την Πέμπτη και τελευταία διαδρομή των 132.53 χιλιομέτρων στις 19/5 του διεθνή ποδηλατικού γύρου Ελλάδος, η εκκίνηση δόθηκε κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης με τους 110 ποδηλάτες που συνέχιζαν, να κατευθύνονται προς τη λεωφόρο Συγγρού.

 

Στη συνέχεια βγαίνοντας στη Ποσειδώνος, περνώντας από Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Βουλιαγμένη με πορεία προς Βάρκιζα. Εκεί κάνοντας αναστροφή επιστρέψαμε στην Αθήνα και ανηφορίσαμε τη λεωφόρο Συγγρού. Στη συνέχεια συνέχισαμε για 10 γύρους μέσα στο ιστορικό κέντρο των Αθηνών, περνώντας μεγάλες λεωφόρους της πρωτεύουσας με μεγάλες ταχύτητες ανάμεσα από Πανεπιστημίου, Αιόλου, Σταδίου, Βασιλέως Γεωργίου, με όμορφο πέρασμα  μπροστά από τη Βουλή των Ελλήνων, ανηφορίζοντας στη συνέχεια την Αρδηττού περνώντας μπροστά από το παναθηναϊκό στάδιο όπου και τερμάτισαμε.

Για την ιστορία μέσα στον αγώνα συμμετείχε ένας ακόμη φίλος μας κριτής με μοτοσικλέτα, που οδηγούσε το προηγούμενο μοντέλο πριν το 700 το  650 MT.

Όταν κατηφορίζαμε από Χαλκίδα προς Αθήνα για να πάμε στην εκκίνηση πολύ νωρίς το πρωί της τελευταίας ημέρας του αγώνα, βρεθήκαμε δίπλα δίπλα χωρίς κίνηση στην Εθνική Οδό. Ανοίγοντας εν κινήσει με πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο και οι δυό μας, το 700 άρι σε σχέση με το 650, ήταν εμφανής η διαφορά υπέρ μας στη δύναμη και στις ρεπρίζ.

Ο φίλος αναβάτης όταν φτάσαμε στην Αθήνα μας εκμυστηρεύτηκε. Θέλω να αγοράσω το καινούργιο ΜΤ 700 γιατί είναι πιο όμορφο, πιο δυνατό και μου αρέσει πολύ. Του αναφέραμε τα τρία χρόνια εγγύησης  καλής λειτουργίας που δίνει η αντιπροσωπεία της CF MOTO, καθώς και την τιμή των 6.390 ευρώ.

Εν κατακλείδι η  ΜΤ 700 είναι μία ευέλικτη, σταθερή στο δρόμο αξιόπιστη, οικονομική, με χαμηλή κατανάλωση σε καύσιμο μοτοσικλέτα. Κατασκευάστηκε  με σκοπό να σε συντροφεύει κάτω από οποιεσδήποτε οδηγικές συνθήκες και σίγουρα με αυτή την πολύ δελεαστική τιμή της κρίνεται σαν μία τίμια και πολύ συμφέρουσα επιλογή για κάποιον που δεν θέλει να δαπανήσει μεγάλο ύψος χρημάτων, παράλληλα όμως να έχει μία αξιόπιστη μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση. Σε προσωπικό επίπεδο όλες αυτές τις ημέρες που την οδηγήσαμε λειτούργησε άψογα.  περνώντας από δύσκολες και απαιτητικές διαδρομές με μεγάλη ευελιξία και με αξιοζήλευτη αξιοπιστία. Η χαμηλή τιμή της και η ποιότητα κατασκευής της είναι ένα σημαντικό  δέλεαρ για την αγορά της. Β.Ο.