Θρίλερ με τη συμμετοχή του Βασίλη Ορφανού στο Dakar
Από μια πολύ καλή εμφάνιση που του έδωσε την 64η θέση στην κατάταξη της Ειδικής της Δευτέρας σε μια πολύ εξαντλητική ποινή 6 ωρών και 8 λεπτών που τον εκτόπισε στην 108η θέση της Γενικής Κατάταξης και από εκεί στον πρόσκαιρο αποκλεισμό για να ξαναγυρίσει στον αγώνα με την ίδια ποινή και την ίδια θέση. εκτυλίχθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης (13-1) (ώρα Ελλάδος) το θρίλερ με τη συμμετοχή του Βασίλη Ορφανού στο 31ο Dakar. Η ποινή των 6 και κάτι ωρών μόνο για την Ειδική της Δευτέρας παρά την απόδοση του θεωρήθηκε άδικη από τον Έλληνα αναβάτη καθώς όπως λέει ο ίδιος «ένα πρόβλημα στο GPS δεν μου επέτρεπε να έχω ακριβή εικόνα της ταχύτητας μου». Οι διαμαρτυρίες αυτές έφτασαν μέχρι τους κριτές οι οποίοι τις θεώρησαν υπερβολικές και σε μια ένδειξη υπερβολικής αυστηρότητας αποφάσισαν τον αποκλεισμό του Βασίλη. Από εκεί και μετά κολούθησε ένας γύρος διαβουλεύσεων για να αποσύρουν οι κριτές την απόφαση του αποκλεισμού χωρίς όμως να αποσύρουν και την ποινή.
«Αισθάνομαι πολύ καλά σαν να μην έχω τρέξει ούτε μια μέρα. Το ίδιο ισχύει και για τη μηχανή μου», έλεγε μετά το τέλος του ετάπ της Δευτέρας ο Βασίλης προτού ανακοινωθούν οι 6 ώρες ποινής.
Μόνοι στην έρημο
Η Ειδική της Τρίτης είναι η πιο μεγάλη και η πιο δύσκολη του 31ου Rally Dakar. Δεν είναι μόνο η «μάχη» που θα δώσουν οι οδηγοί κάνοντας ουσιαστικά έναν κύκλο στην έρημο Ατακάμα και αντιμετωπίζοντας αμέτρητους αμμόλοφους οι οποίοι υψώνονται σε εκατοντάδες μέτρα.
Σήμερα θα χρειαστεί να τελειώσουν τον αγώνα χωρίς τη πολύτιμη συνδρομή των μηχανικών για τους οποίους είναι «ημέρα ξεκούρασης».
Οι Χιλιανοί αμμόλοφοι είναι πραγματικά βουνά άμμου και απαιτούν ιδιαίτερη οδηγική συμπεριφορά και διαφορετική προσέγγιση! Η πρόκληση της ημέρας ωστόσο είναι η ακραία ζέστη που θα μεταβάλλει την «συμπεριφορά» της άμμου. Σε κάθε περίπτωση οι διοργανωτές τονίζουν ότι «το να μείνετε αυτοσυγκεντρωμένοι είναι επιβεβλημένο από την αρχή μέχρι το τέλος!».
Περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και χάρτης για τη διαδρομή της Τρίτης στη διεύθυνση: http://www.dakar.com/2009/DAK/LIVE/us/1000/r7_5-parcours.html
Πρόσφατα Σχόλια