DUCATI MULTISTRADA V4 S
Με τον αέρα της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας οδηγούμε στο όριο την πιο απόλυτη ON – OFF μοτοσικλέτα παραγωγής.
Η VOM είχε την μεγάλη τιμή και χαρά να δοκιμάσει την DUCATI MULTISTRADA V4 S στον διεθνή ποδηλατικό γύρο Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε από τις 2-6 Απριλίου 2025.
Με σύντροφο μας την συγκεκριμένη V4 S οδηγήσαμε την πιο απόλυτη ON – OFF μοτοσικλέτα παραγωγής σε ακραίες συνθήκες, ξεκινώντας από την Πάτρα με τερματισμό μετά από πέντε ημέρες διανύοντας 1.200 απαιτητικά χιλιόμετρα, στο Σύνταγμα των Αθηνών.
Με την αμέριστη υποστήριξη της DUCATI HELLAS η VOM ύστερα από πρόσκληση του κ. Βλαδίμηρου Πέτσα, αγωνιστικού διευθυντή ποδηλασίας, συμμετείχε στον ιδιαίτερο και πολύ απαιτητικό αγώνα του διεθνή ποδηλατικού γύρου Ελλάδος με διπλή ιδιότητα, αυτή του Moto Marshall αλλά και του διακινητή ενός επαγγελματία φωτογράφου για την φωτογραφική κάλυψη του αγώνα του κ. Τηλέμαχου Τσουραμάνη.
Σύμμαχο μας σε αυτή τη νέα πρόκληση είχαμε την ναυαρχίδα της DUCATI στις On-Off μοτοσικλέτες που δεν είναι άλλη από την MULTISTRADA V4 S.
Οι Ιταλοί μηχανικοί άλλαξαν κάποια σημεία από την προηγούμενη V4 έκδοση RALLY, που είχαμε οδηγήσει πέρυσι, εφοδιάζοντας την V4 S με νέους τροχούς με καινούργιες χυτές ζάντες από ελαφρύ κράμα μετάλλου, με διάμετρο 19 ίντσες μπροστά και 17″ πίσω.
Οι τροχοί της φορούν επάνω τους τα ελαστικά της Pirelli SCORPION TRAIL II με διαστάσεις 170/60/17 και 120/70/19 αντίστοιχα.
Μία ακόμη αλλαγή ήρθε στον ειδικό νέο χρωματισμό της V4 S με το νέο μαύρο χρώμα που είναι βαμμένο το ρεζερβουάρ της με τα ολοκαίνουργια αυτοκόλλητα της σε γκρι φίντο με το S να είναι με κόκκινο πολύ όμιρφα επάνω τους.
Παραλάβαμε την ολοκαίνουργια DUCATI MULTISTRADA V4S με πολύ λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ της από το φιλόξενο κατάστημα της Ελληνικής αντιπροσωπείας στη λεωφόρο Καλλιρόης και ετοιμαστήκαμε για το ταξίδι μας στην Δυτική Πελλοπόνησο για την εκκίνηση του αγώνα.
Ξεκινήσαμε με δυτική πορεία μέσω της Ολυμπίας Οδού, μια ημέρα πριν τον αγώνα με προορισμό την όμορφη Πάτρα.
Την επόμενη ημέρα θα οδηγούσαμε με εκκίνηση από το Πανεπιστήμιο των Πατρών προς το Ρίο, με πέρασμα από τη κρεμαστή γέφυρα προς Αντίριο με τερματισμό στο Αγρίνιο.
Το ταξίδι μας ξεκίνησε νωρίς το πρωί με μια θερμοκρασία ιδανική και με πολύ καλό καιρό, δείχνοντας η ψηφιακή μας οθόνη 17 βαθμούς Κελσίου.
Απολαμβάνω την φυσική ομορφιά του τοπίου με τη θάλασσα αρχικά στα αριστερά μου μετά την Ελευσίνα, οδηγώντας στην παλιά Εθνική Οδό προς τα Ίσμια.
Όλα είναι ιδανικά έχουμε μια καλή ροή και τα χιλιόμετρα της διαδρομής κυλάνε απροβλημάτιστα.
Έχεις μια μοναδική αίσθηση επάνω στη DUCATI MULTISTRADA V4 S.
Είναι πολύ άνετη στην οδήγηση της, έχει όση δύναμη χρειάζεσαι, ίσως και περισσότερη επιτρέψτε μου να πω, που σε βοηθάει όμως πάρα πολύ για παράδειγμα σε μια γρήγορη προσπέραση σε πολύ μικρό χρόνο, έχει καλή προστασία από τον αέρα, κυρίως όμως έχει μια ιδανική θέση οδήγησης. Τα πόδια του τυχερού αναβάτη της είναι σε μια πολύ καλή εργομετρική θέση που σε κάνει να κάθεσαι πολύ άνετα μέσα της. Φτάσαμε πολύ άνετα και γρήγορα στα Ίσθμια και μετά βγήκαμε στη νέα Εθνική Οδό από την Κόρινθο προς Πάτρα.
Αυτό που συνήθως μας προβληματίζει στις εθνικές οδούς είναι ότι τα περισσότερα οχήματα κινούνται σχεδόν πάντα στην αριστερή πλευρά του δρόμου. Γεγονός που μας έκανε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας με αλλεπάλληλα σινιάλα στα φώτα με γρήγορες προσπεράσεις, παρέχοντας πολύ μεγάλη ασφάλεια.
Ο V4 κινητήρας έχει τόση δύναμη που σε συνδυασμό με το διπλής διαδρομής quick sifter που είναι εφοδιασμένη η MULTISTRADA V4 S σε κάνουν να αλλάζεις τις ταχύτητες με όσο ανοικτό θέλεις το γκάζι σε χρόνο dt , με τις ταχύτητες από το εξάρι κιβώτιο της, να τελειώνουν πολύ γρήγορα.
Οι αλλαγές είναι ιδανικές με το στροφόμετρο να ανεβαίνει αβίαστα μέχρι στις 10.000 σ.α.λ. λίγο πριν το κόκκινο, με τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν και αυτά με εκρηκτικό ρυθμό, η εισαγωγή του αέρα μέσα στον V4 κινητήρα να εισρέει δημιουργώντας έναν μαγικό ήχο που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος τύπου τζετ….!
Τι μαγική αίσθηση είναι αυτή που νιώθεις επάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα….!
Πανδαισία των αισθήσεων….!
Τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ηλεκτρονικό κοντέρ της ανεβαίνουν αστραπιαία με κάθε εντολή που δίνεις στο δεξιό καρπό σου, στρίβουμε πολύ σταθερά και άνετα στις γρήγορες στροφές μετά την Ακράτα και τα χιλιόμετρα που έχω είναι κοντά στη τελική της ταχύτητα.
Maximum speed με τη V4 S …!
Εκεί που νομίζεις ότι έχουν κορυφωθεί όλα ψάχνεις για 7η και για 8η σχέση στο κιβώτιο για να διακτινιστείς σε άλλη διάσταση, σε άλλο πλανήτη….!
Με αυτές τις σκέψεις και σε αυτό το σημείο κυριολεκτώ, η DUCATI MULTISTRADA V4S δεν έχει αντίπαλο με αυτόν τον κινητήρα που φοράει…! Με ένα εξίσου ολοκληρωμένο πακέτο από πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, ηλεκτρονικά αιχμής, φορώντας ότι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει σήμερα για τον καλύτερο έλεγχο και την καλύτερη προστασία του αναβάτη της, είναι και όχι τυχαία η Ιταλίδα Βασίλισσα των δρόμων.
Περνάω με τον ίδιο ρυθμό το κόμβο στο Αίγιο και συνεχίζω δυτικά προς Πάτρα.
Με αυτές τις ταχύτητες στο κοντέρ δεν σε φτάνει ποτέ τίποτα από πίσω σου και ακούς στα αυτιά σου μια μελωδία που αναδύεται μέσα από το κινητήρα της.
Νιώθεις σαν να κινείσαι μέσα σε χρονοκάψουλα, εκμηδενίζοντας το χρόνο και τις αποστάσεις. Μέσα σε λίγα λεπτά φτάνουμε ακούραστοι και ατσαλάκωτοι στην όμορφη Πάτρα. Συμμετέχουμε στην ενημέρωση για τους Moto Marshall και ετοιμάζω την V4 γεμίζοντας τη με καύσινα για την επόμενη πρώτη αγωνιστική ημέρα του γύρου.
Καθαρίζω τον ρυθμιζόμενο άνεμο θώρακα της, τοποθετώ το διακριτικό μου σήμα moto marshal – Media F και την γεμίζω με καύσιμα. Όλα έτοιμα για την επόμενη ημέρα.
Στο briefing γνωριζόμαστε και με τους δύο ειδικούς φωτογράφους και χειριστές drone του αγώνα της ομάδας 641 και αναλαμβάνω την μετακίνηση τους έχοντας δύο ρόλους για τον αγώνα. Και σαν moto marshal και με χρέη μετακίνησης του πρώτου φωτογράφου.
Ρυθμίζω ηλεκτρονικά τις αναρτήσεις για δύο άτομα και τον εξοπλισμό του φωτογράφου μας και κάνω έλεγχο της διαδρομής του αγώνα στα ειδικά σημεία που θα περάσουμε από το road-book .
1η Ημέρα αγώνα Πάτρα – Αγρίνιο 140 χλμ.
Την επόμενη ημέρα πολύ πρωί ετοιμαστήκαμε για το διπλό ρόλο μας.
Οδηγώντας την Ducati Multistrada V4 S με τον φωτογράφο Τηλέμαχο Τσουραμάνη πίσω μας, κινηθήκαμε μέσα σε απίστευτης φυσικής ομορφιάς τοπία της διαδρομής, τραβώντας όλα τα βλέμματα του κοινού με κατεύθυνση προς τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και μέσω της παλιάς εθνικής οδού προς το Ηρωικό Μεσολόγγι.
Στην ορεινή διαδρομή πριν τις ομώνυμες αλυκές σε ένα ανηφορικό κομμάτι ακολουθώντας τους 120 επαγγελματίες ποδηλάτες από τις 20 κορυφαίες ομάδες, ετοιμάζομαι να περάσω μπροστά τους έχοντας την άδεια του αλυτάρχη.
Όλες οι προσπεράσεις γίνονται από αριστερά. Μπροστά μας είναι ένας άλλος αναβάτης moto Marshall που περνάει το γκρουπ, τον ακολουθώ σε απόσταση ασφαλείας, ξαφνικά όμως διάφορες πέτρες που υπήρχαν στο οδόστρωμα από την βροχή που προηγήθηκε εμφανίζονται μπροστά μας. Οι ποδηλάτες όμως στην προσπάθεια τους να τις αποφύγουν μας κλείνουν, εγώ για να μην πέσω επάνω τοὺς ενστικτωδώς μπαίνω τελείως αριστερά μέσα στο ανάχωμα του δρόμου κρατώντας ανοικτό το γκάζι περνώντας πάνω κυριολεκτικά από κοτρώνες.
Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις της Multistrada απορρόφησαν τα πάντα στο πέρασμα τους και εμείς ξεφύγαμε από αυτό το πολύ επικίνδυνο σημείο χωρίς μια πτώση που θα συμπαρέσυρε αρκετούς ποδηλάτες.
Ο Τηλέμαχος πίσω που είδε και κατάλαβε ακριβώς τι έγινε μου λέει πιο κάτω αφού είχαμε περάσει όλο το γκρουπ : ρε μεγάλε πως την έσωσες αυτή τη σίγουρη πτώση ;
Έχω περάσει εκπαίδευση από τη σχολή ασφαλούς οδήγησης της VOM του απαντώ και η μοτοσικλέτα μας είναι εξαιρετική συνεχίζω.
Πραγματικά είναι τόσο εντυπωσιακή και επιβλητική η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, που όλη την ημέρα ακούγαμε διάφορα σχόλια θαυμασμού από τους θεατές. Τα νέα χρώματα της DUCATI MULTISTRADA V4 S μαζί με τον ήχο της διεγείρουν τις αισθήσεις τόσο του αναβάτη της, όσο και σε αυτούς που την παρακολουθούν εν κινήσει.
Γεγονός κάθε άλλο παρά τυχαίο, αφού η συγκεκριμένη είναι μια μοτοσικλέτα επίτευγμα της μηχανολογίας από όποια πλευρά και αν την δεις, εφοδιασμένη με καλούδια όπως cornering ABS, Wheelie control, Traction control και με Riding modes όπως enduro, sport, touring, Urban.
Με έναν ολοκαίνουργιο σε σχεδίαση και διάταξη V κινητήρα, (χωρίς το θρυλικό σύστημα desmo για την κίνηση των βαλβίδων), με τέσσερεις κυλίνδρους, με ηλεκτρονικά συστήματα κατευθείαν από το MOTO GP, με τεχνολογικές καινοτομίες σε ότι αφορά την ασφάλεια του συνόλου αναβάτη-μοτοσικλέτας , είναι ότι πιο κορυφαίο υπάρχει σήμερα στην αγορά, αποτελώντας εγγύηση δύναμης, σιγουριάς, σταθερότητας, λειτουργίας.
Με αυτά τα δεδομένα φτάσαμε στο ηρωικό Μεσολόγγι και συνεχίσαμε προς το Αγρίνιο τερματίζοντας απροβλημάτιστα με μεγάλη επιτυχία την πρώτη ημέρα του γύρου.
2η ημέρα Αγρίνιο – Αράχωβα 178 χλμ.
Η δεύτερη ημέρα ξεκίνησε από το Αγρίνιο δίνοντας το μετερεωλογικό βροχές στο πέρασμα μας σε όλη τη διαδρομή προς τη Ναύπακτο, Ιτέα, Αράχωβα.
Πάνω στη σέλα της, οδηγώντας τη V4 S κουμπώνεις πίσω από το ρεζερβουάρ της. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα της απομακρύνει τον αέρα, η πολύ ευκρινής TFT έγχρωμη ηλεκτρονική οθόνη της των 6.5″, σου παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι και ο ευτυχής αναβάτης της απλά διαχειρίζεται μια δύναμη από τον κινητήρα της, που αγγίζει τους 170 ίππους.
Ένα νούμερο καθόλου ευκαταφρόνητο, που ανεβάζει την αδρεναλίνη σου όταν ο δεξιός καρπός δώσει εντολή για γρήγορη επιτάχυνση.
Οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν αστραπιαία και η V4 μεταμορφώνετε σε πύραυλο εδάφους αέρος. Ειδικά με το συνδυασμό του quick shifter των δύο δρόμων που είναι εφοδιασμένη, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι τόσο γρήγορες που κυριολεκτικά σε εκτοξεύουν πάνω σε οποιοδήποτε έδαφος.
Ακόμα και αν χρειαστεί να κινηθείς σε χωμάτινη επιφάνεια, αρκεί να επιλέξεις το πρόγραμμα χαρτογράφησης enduro και η V4 multistrada Rally μπορεί να κινηθεί εξίσου άνετα στο χώμα. Εκεί η ιπποδύναμη της ρυθμίζετε ηλεκτρονικά στα 114 άλογα ώστε να διαχειρίζεσαι το σύνολο της με αρμονία.
Με αυτό το τελευταίο δεδομένο η έντονη βροχόπτωση με αναγκάζει να επιλέξω το πρόγραμμα enduro στη χαρτογράφηση μας από το touring που το είχα αρχικά.
Πριν την Ναύπακτο σε όλη τη διαδρομή έβρεχε.
Αυτό που έκανα μετά τις φωτογραφίες που χρειαζόταν να βγάλει ο φωτογράφος μας ήταν να περνάω μπροστά από το γκρουπ και να αφήνω πίσω μου τη πολύ βροχή μιας και προσπερνούσα τα μαύρα φορτωμένα με τόνους νερού σύννεφα.
Φτάνοντας στο Γαλαξίδι έχω βγάλει προπορεία στο χρόνο και μας απαθανατίζει με ωραίες φωτογραφίες εν κινήσει η Κατερίνα ( άλλο μέλος των φωτογράφων).
Στις αλεπάλληλες στροφές του δρόμου η μοτοσικλέτα μας στρίβει απόλυτα, μαγικά επιτρέψτε μου να πω.
Οι νέες χυτές ζάντες της βοηθούν τα μέγιστα για αυτό.
Σε αυτό το τομέα παίρνει ένα ακόμη άριστα, αφού ο τρόπος που στρίβεις μαζί της στο δρόμο γίνεται με χαρακτηριστική άνεση. Νομίζεις ότι είσαι βιδωμένος σε μια super bike του Ιταλικού εργοστασίου της DUCATI και το μόνο που πρέπει να κάνεις σαν αναβάτης, είναι να δώσεις την εντολή που θέλεις ώστε η V4 S να εκτελέσει.
Τα υπόλοιπα τα κάνει όλα μόνη της και εσύ απλά απολαμβάνεις το στρίψιμο και την διαδρομή που επιλέγεις να κινηθείς. Οι ηλεκτρονικές της αναρτήσεις συμβάλουν και αυτές τα μέγιστα σε άνεση και ασφάλεια.
Ειδικά μετά τις 4.500 σ.α.λ. μπορείς να προσθέτεις και ένα μαγικό ήχο στα αυτιά σου από τον V4 κινητήρα της.
Τα 240 κιλά της στεγνή, 260+ γεμάτη δεν είναι λίγα αλλά μόλις ξεκινήσεις την κύλιση της αυτά ως διά μαγείας χάνονται.
Για την επιβράδυνση του συνόλου οι Ιταλοί μηχανικοί έχουν τοποθετήσει μπροστά δύο δίσκους 330 χιλ. σε ακτινική διάταξη με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, όπου σε συνδυασμό με το πίσω δίσκο των 265 χιλ. ακινητοποιούν τη μοτοσικλέτα ιδανικά και στιβαρά.
Έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις αλουμινένιες βαλίτσες, θερμαινόμενα γκρίπ, θερμαινόμενη σέλα κ.α. ώστε να κάνεις αν θέλεις ακόμη και το γύρο του κόσμου.
Με την Ducati Multistrada V4 S απλά μπορείς να εκτελέσεις όποια οδηγική επιθυμία έχεις, με χαρακτηριστική άνεση και σιγουριά σε οποιοδήποτε έδαφος.
Καλύπτοντας όλον τον αγώνα με πολλά μπρος πίσω για να βοηθήσουμε και το έργο του φωτογράφου μας διανύσαμε διπλάσια απόσταση από τους υπόλοιπους κριτές και ποδηλάτες.
Φτάνοντας προς τον τερματισμό της δεύτερης ημέρας οι ουρανοί ανοίγουν στην κυριολεξία και η θερμοκρασία του περιβάλλοντος πέφτει στους 11 βαθμούς Κελσίου.
Τερματίζοντας ακόμα μια ημέρα με μεγάλη επιτυχία συνεχίζουμε να είμαστε ατσαλάκωτοι.
3η ημέρα Δελφοί – Χαλκίδα 192 χλμ.
Με τη βροχή να συνεχίσει στο τρίτο Ετάπ του αγώνα ξεκινάμε από τους Δελφούς τον Ομφαλό της Γης με σιγανή βροχόπτωση .
Μετά τις κατηφόρες προς την Ιτέα στρίβουμε αριστερά προς Δεσφίνα. Βγαίνει ένας όμορφος ήλιος αλλά μετά το Δίστομο προς Λειβαδιά ο ουρανός είναι κατάμαυρος μπροστά μας με τις αστραπές να έχουν την τιμητική τους.
Φτάνοντας στη Λειβαδιά η βροχή γίνεται πολύ έντονη και ενώ πηγαίνουμε προς τη Θήβα αρχίζει να πέφτει μαζί με έντονο χαλάζι.
Είμαι σίγουρος ότι με αυτά τα έντονα καιρικά φαινόμενα ο αγώνας θα σταματήσει με εντολή του αλυτάρχη.
Πραγματικά μπαίνοντας στη Θήβα ο αγώνας σταματά και βρίσκω θαλπωρή κάτω από μια τέντα ενός μίνι μάρκετ. Ακολουθούν μερικοί ακόμη ποδηλάτες και μερικοί ακουμπούν το πίσω τελικό της εξάτμισης της V 4 S για να ζεστάνουν τα χέρια τους. Το ίδιο έκανα και εγώ στους βρόχινους αγώνες εντούρο όταν κέρδιζα στα πανελλήνια πρωταθλήματα που αγωνιζόμουν. Μόνο που τώρα οδηγώντας τη DUCATI μας με τα θερμαινόμενα γκρίπ σου δίνει άμεση λύση στο κρύο και στη βροχή. Για αυτό και με αυτή τη μοτοσικλέτα και τα αξεσουάρ της είμαστε παντός καιρού αναχαιτίσεως.
Μετά τη Θήβα βγαίνουμε στη νέα Εθνική Οδό με κατεύθυνση προς Χαλκίδα .
Στην ευθεία της Θήβας των 20 χιλιομέτρων συνεχίζω να έχω το πρόγραμμα enduro στη χαρτογράφηση και προσπερνώ ότι υπάρχει μπροστά μας από θηριώδη τζιποειδή μέχρι γρήγορα σπορ αυτοκίνητα με χαρακτηριστικά άνεση. Σκοπός μας είναι να μην μας πιάνουν οι σταγόνες της έντονης βροχής. Από ένα όριο ταχύτητας και πάνω, η αεροδυναμική της V4 S με το φιλμ του αέρα σε ισχύ, δεν αφήνει τη βροχή να μας αγγίζει.
Φορώντας και το νέο σε αεροδυναμική κορυφαίο κράνος της ARAI TOUR X είμαστε ο Βασιλιάς των δρόμων.
Με συνοπτικές διαδικασίες έχουμε φτάσει στη Χαλκίδα ναι για μια ακόμη ημέρα είμαστε ατσαλάκωτοι. Η DUCATI MULTISTRADA V4S είναι και με τη βούλα μια εξαιρετική μοτοσικλέτα παντός καιρού και συνθηκών.
4η ημέρα Νέα Αρτάκη – Ολυμπιακό Χωριό Αχαρνών 186 χλμ.
Το τέταρτο Ετάπ ήταν πολύ απαιτητικό αφού θα ανεβαίναμε και θα κατεβαίναμε το όρος της Δίρφυς σε μεγάλο υψόμετρο. Οι δρόμοι βρεγμένοι από την πρωινή βροχή και ο αγώνας μας βρίσκει μία μπροστά και μία πίσω στο γκρουπ για καλές φωτογραφίες.
Στις ανηφόρες του βουνού ο δρόμος είναι στενός και η ομίχλη κάνει την εμφάνιση της.
Πιάνοντας τις κατηφόρες προς Χιλιαδού έχοντας μια τρίτη σχέση στο κιβώτιο, το σύστημα του συμπλέκτη ολίσθησης της Multistrada μας κάνει τη ζωή μας πολύ εύκολη.
Σε αυτό το σημείο πολλοί αναβάτες από τις άλλες μοτοσικλέτες έμειναν από φρένα.
Εμείς δεν καταλάβαμε στην κυριολεξία απόλυτος τίποτα, αφού όλα κύλισαν πολύ ομαλά για εμάς με αυτή την καταπληκτική μοτοσικλέτα . Στο ύψος της στενής έξω από τη φιλόξενη ταβέρνα του Σταύρου Καρλατήρα : Η Βρύση του Γιατρού κάναμε μια ολιγόλεπτη στάση για φωτογραφίες και μας κέρασε το πιο.νόστιμο κοντοσούβλι και κοκορέτσι της περιοχής. Το αρχικό γκρουπ είχε σπάσει σε πολλά μικρά και αναγκαστικά κάποια οχήματα που βρήκαν να μπουν από αγροτικούς δρόμους τα ακινητοποιήσαμε εγκαίρως χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα ασφαλείας.
Περνώντας τη γέφυρα της Χαλκίδας μπήκαμε στο παλιό δρόμο προς Βαθύ. Συνεχίζοντας προς Σχηματάρι, Μαλακάσα, Αυλώνα, Τατόι, τερματίσαμε μια άκρως απαιτητική αγωνιστική ημέρα ξεκούραστοι.
5η ημέρα Νέα Μάκρη Μαραθώνα- Σύνταγμα Αθηνών 154 χλμ.
Με την τελευταία ημέρα να μένει για τον επίσημο τερματισμό του γύρου Ελλάδος ξεκινήσαμε με ένα πολύ καλύτερο καιρό προς Ραφήνα, Αρτέμιδα, Λαύριο, Σούνιο, Βουλιαγμένη. Στο δρόμο μετά τη Ραφήνα ο αγώνας ήταν πολύ ιδιόμορφος γιατί οι 110 ποδηλάτες που συνέχιζαν έπιαναν μεγάλες ταχύτητες στα επίπεδα κομμάτια του δρόμου.
Γεγονός που μας έκανε να περνάμε πολύ γρήγορα μέσα από την Αρτέμιδα με τους πολλούς στενούς δρόμους.
Ομολογώ ότι ήμασταν σε μεγάλη εγρήγορση , πατώντας τη δυνατή μας κόρνα ασταμάτητα.
Φτάνοντας στο Σούνιο ο Τηλέμαχος σήκωσε και ντρόουν και φωτογράφησε με τηλεφακό.
Μπορεί να πέρασε όλο το κονβόι του γύρου από μπροστά μας και να μείναμε πίσω, αλλά με την DUCATI MULTISTRADA V4 S αρκεί να δώσεις εντολή και αμέσως διακτινίζεται εκεί που θέλεις να σε οδηγήσει. Μέσα σε λίγα λεπτά με συνοπτικές διαδικασίες έχουμε βρεθεί πάλι μπροστά από το ενιαίο γκρουπ. Αυτή η μοναδική μοτοσικλέτα σου κάνει οποιαδήποτε επιθυμία και εντολή της δώσεις με χαρακτηριστική άνεση και προθυμία με πολύ μεγάλη ασφάλεια.
Φτάνουμε στο κέντρο των Αθηνών και αφήνω τον φωτογράφο μας μπροστά στο ύψος του Καλλιμάρμαρου Παναθηναϊκού Σταδίου. Μένω μόνος μου επάνω στη μοτοσικλέτα και αυτόματα τη ρυθμίζω στη sport χαρτογράφηση, και συνεχίζω μόνος μου πλέον μέσα στο άδεια από αυτοκίνητα κέντρο των Αθηνών.
Το Moto GP ξύπνησε μέσα στη V4 S και όλα κύλισαν για τους επόμενους πέντε γύρους πολύ γρήγορα αλλά με μεγάλη ασφάλεια.
Φτάνοντας στο τέρμα, μπροστά στο κοινοβούλιο στο Σύνταγμα, μέσα σε πλήθος θεατών μας καταχειροκρότησαν και εμάς.
Μια ειδική αποστολή μόλις είχε ολοκληρωθεί με μεγάλη επιτυχία βοηθώντας τα μέγιστα στην εξέλιξη του διεθνή ποδηλατικού γύρου Ελλάδος. Κάτι που δεν θα είχε γίνει τόσο άνετα και με τη μέγιστη ασφάλεια αν δεν είχανε την DUCATI MULTISTRADA V4 S σύμμαχο μας.
Μέχρι και ο Τηλέμαχος μετά τον αγώνα στο τερματισμό μου εκμυστηρεύθηκε : είχα πολύ άγχος πριν ξεκινήσουμε γιατί δεν ήξερα πως θα τα καταφέρω να καλύψω τον αγώνα σε δύο τροχούς. Χάρη σε εσένα και στη DUCATI αυτή τη μοτοσικλέτα που με ανέβασες ενώ είμαι 110 κιλά μαζί με τον εξοπλισμό που κουβαλήσαμε, έβγαλα εις πέρας όλη αυτή την επίπονη δουλειά μου και μπόρεσα να ολοκληρώσω με επιτυχία όλο αυτό το δύσκολο εγχείρημα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βασίλη μου είπε.
Του απάντησα ότι είχαμε και κορυφαία μοτοσικλέτα.
Ναι μου απάντησε και συμπλήρωσε : τι άνεση ήταν αυτή που είχε; Τι αλλαγές ταχυτήτων ήταν αυτές που έκανες ….; Πως στρίβαμε έτσι …;
Του εξήγησα πως λειτουργούν τα συστήματα της MULTISTRADA και πως μας συμπλήρωσε και ολοκλήρωσε με τεράστια επιτυχία το δύσκολο έργο μας μέσα σε ακραίες καιρικές και οδηγικές συνθήκες .
Για να κλείσουμε αυτή τη διαφορετική δοκιμή έμεινα στην απονομή, τελειώσαμε με τη συνέντευξη και ξεκίνησα την επιστροφή στη βάση μου.
Λίγο πριν δύσει ο ήλιος ήμουν ξανά επάνω στη σέλα της DUCATI MULTISTRADA V4 S προς Δερβενοχώρια για φαγητό.
Τα φώτα της πολύ δυνατά με βοήθησαν πολύ στο ορεινό δρόμο πίσω από την Πάρνηθα. Μετά επέστρεψα από Ελευσίνα από τη παλιά Εθνική της Θήβας – Ελευσίνα.
Πολύ γρήγορα και ατσαλάκωτα . Στην μεγάλη κατηφόρα προς Θριάσειο βλέπω το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Ελευσίνας. Τα φώτα του διαδρόμου του με ταξιδεύουν σαν να οδηγώ μαχητικό αεροσκάφος νοερά που ήταν όλη την ημέρα σε αποστολή στον αέρα, έτσι και εμείς ολοκληρώσαμε μια δύσκολη και πολύ ειδική μια άκρως τεχνική αποστολή επιτρέψτε μου να πω. Ήταν μια γεμάτη εβδομάδα που με σύμμαχο μας την νέα MULTISTRADA V4 S βγάλαμε εις πέρας όλες τις προκλήσεις που μας παρουσιάστηκαν. Και ήταν πολλές, πιστέψτε με….!
Με κόστος αγοράς τα 28.500 ευρώ, συντήρηση κινητήρα κάθε 60.000 χλμ. για ρύθμιση βαλβίδων, 15.000 χλμ. για αλλαγή λαδιών και τέσσερα (4) χρόνια εγγύηση, η DUCATI MULTISTRADA V4 S είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε πρόκληση της ζητήσεις ! Όπως ακριβώς και ένας αγώνας του διεθνή ποδηλατικού γύρου Ελλάδος ή ότι άλλο βρεθεί κάτω από τις ρόδες της, για αυτό και τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να την αποκτήσει και να συμβιώσει μαζί της.
Άλλωστε πρόκειται για μια εξαιρετικής ποιότητας και τεχνολογίας Ιταλικής αισθητικής μοτοσικλέτας με γονίδια παγκόσμιας πρωταθλήτριας που η DUCATI είναι …! Βασίλης Ορφανός
Πρόσφατα Σχόλια