THE IRON MAN
H VOM ύστερα από πρόσκληση του Βλαδίμηρου Πέτσα τεχνικού διευθυντή ποδηλασίας, συμμετείχε στον πολύ δύσκολο και απαιτητικό αγώνα του IRON MAN, με την ιδιότητα του Moto Marshall.
Σύμμαχο του ο Βασίλης είχε την ναυαρχίδα της DUCATI στις On-Off μοτοσικλέτες, στην άκρως απαιτητική διαδρομή επί του παραλιακού δρόμου της Βάρκιζας, που δεν είναι άλλη από την μοναδική DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY.
Το συγκεκριμένο δίδυμο εκτός ότι συμμετείχε σαν έφορος ποδηλασίας, παράλληλα μετέφερε με ασφάλεια τον φωτογράφο και τους χειριστές εναέριων drone κατά την διεξαγωγή όλου του αγώνα.
Έναν πολύ ιδιαίτερο αγώνα που μέτρησαν τις δυνάμεις τους κάτι περισσότεροι από 1600 τριαθλητές.
Οδηγώντας την Ducati Multistrada V4 RALLY, κινηθήκαμε μέσα στο χερσαίο τμήμα της διαδρομής, τραβώντας όλα τα βλέμματα.
Είναι τόσο εντυπωσιακή και επιβλητική η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα, που όλη την ημέρα ακούγαμε διάφορα σχόλια θαυμασμού από τους συμμετέχοντες. Παρόλο την μεγάλη καταπόνηση του σώματος τους, με το που μας ένιωθαν διακριτικά δίπλα τους, άλλαζε η ψυχολογία τους και αναπτερωνόταν το ηθικό τους. Το κόκκινο χρώμα της Ducati Multistrada V4 RALLY διεγείρει τις αισθήσεις τόσο του αναβάτη της, όσο και σε αυτόν που την παρακολουθεί εν κινήσει.
Γεγονός κάθε άλλο παρά τυχαίο, αφού η V4 RALLY είναι μια μοτοσικλέτα επίτευγμα της μηχανολογίας από όποια πλευρά και αν την δεις, εφοδιασμένη με καλούδια όπως cornering ABS, Wheelie control, Traction control και με Riding modes όπως enduro, sport, touring, Urban.
Με έναν ολοκαίνουργιο σε σχεδίαση και διάταξη V κινητήρα, (χωρίς το θρυλικό σύστημα desmo για την κίνηση των βαλβίδων), με τέσσερεις κυλίνδρους, με ηλεκτρονικά συστήματα κατευθείαν από το moto GP, με τεχνολογικές καινοτομίες σε ότι αφορά την ασφάλεια του συνόλου αναβάτη-μοτοσικλέτας , είναι ότι πιο κορυφαίο υπάρχει σήμερα στην αγορά, αποτελώντας εγγύηση δύναμης, σιγουριάς, σταθερότητας, λειτουργίας.
Πάνω στη σέλα της, οδηγώντας τη V4 RALLY κουμπώνεις πίσω από το ρεζερβουάρ των 30 λίτρων. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα της απομακρύνει τον αέρα, η πολύ ευκρινής TFT έγχρωμη ηλεκτρονική οθόνη της των 6.5″, σου παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι και ο ευτυχής αναβάτης της απλά διαχειρίζεται μια δύναμη από τον κινητήρα της, που αγγίζει τους 170 ίππους.
Ένα νούμερο καθόλου ευκαταφρόνητο, που ανεβάζει την αδρεναλίνη σου όταν ο δεξιός καρπός δώσει εντολή για γρήγορη επιτάχυνση.
Οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν αστραπιαία και η V4 μεταμορφώνετε σε πύραυλο εδάφους αέρος. Ειδικά με το συνδυασμό του quick shifter των δύο δρόμων που είναι εφοδιασμένη, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι τόσο γρήγορες που κυριολεκτικά σε εκτοξεύουν πάνω σε οποιοδήποτε έδαφος.
Ακόμα και αν χρειαστεί να κινηθείς σε χωμάτινη επιφάνεια, αρκεί να επιλέξεις το πρόγραμμα χαρτογράφησης enduro και η V4 multistrada Rally μπορεί να κινηθεί εξίσου άνετα στο χώμα. Εκεί η ιπποδύναμη της ρυθμίζετε ηλεκτρονικά στα 114 άλογα ώστε να διαχειρίζεσαι το σύνολο της με αρμονία. Οι ακτινωτές ζάντες της βοηθούν τα μέγιστα για αυτό.
Εκεί όμως που παίρνει ένα ακόμη άριστα, είναι ο τρόπος που στρίβει στο δρόμο με χαρακτηριστική άνεση. Νομίζεις ότι είσαι βιδωμένος σε μια super bike του Ιταλικού εργοστασίου και το μόνο που πρέπει να κάνεις σαν αναβάτης, είναι να δώσεις την εντολή που θέλεις η V4 Rally να εκτελέσει.
Τα υπόλοιπα τα κάνει όλα μόνη της και εσύ απλά απολαμβάνεις το στρίψιμο και την διαδρομή που επιλέγεις να κινηθείς. Οι ηλεκτρονικές της αναρτήσεις συμβάλουν και αυτές τα μέγιστα σε άνεση και ασφάλεια.
Ειδικά μετά τις 4.500 σ.α.λ. μπορείς να προσθέτεις και ένα μαγικό ήχο στα αυτιά σου από τον V4 κινητήρα της.
Τα 240 κιλά της στεγνή, 260+ γεμάτη δεν είναι λίγα αλλά μόλις ξεκινήσεις την κύλιση της χάνονται.
Για την επιβράδυνση του συνόλου οι Ιταλοί μηχανικοί έχουν τοποθετήσει μπροστά δύο δίσκους 330 χιλ. σε ακτινική διάταξη με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, όπου σε συνδυασμό με το πίσω δίσκο των 265 χιλ. ακινητοποιούν τη μοτοσικλέτα ιδανικά και στιβαρά.
Το σύστημα easy lift που είναι εφοδιασμένη, σε βοηθά να μπορείς να ανέβεις εύκολα πάνω της.
Έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις αλουμινένιες βαλίτσες, θερμαινόμενα γκρίπ, θερμαινόμενη σέλα κ.α. ώστε να κάνεις αν θέλεις ακόμη και το γύρο του κόσμου.
Με την Ducati Multistrada V4 Rally απλά μπορείς να εκτελέσεις όποια οδηγική επιθυμία έχεις, με χαρακτηριστική άνεση και σιγουριά σε οποιοδήποτε έδαφος.
Με κόστος αγοράς που ξεκινά από τα 30.700 ευρώ, συντήρηση κινητήρα κάθε 60.000 χλμ. για ρύθμιση βαλβίδων, 15.000 χλμ. για αλλαγή λαδιών και τέσσερα (4) χρόνια εγγύηση είναι μια μοτοσικλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε πρόκληση της ζητήσεις ! Όπως ακριβώς και ένας IRON MAN ! Βασίλης Ορφανός
Πρόσφατα Σχόλια